Lilli Kaizer*ikke hobby*

lilyofthevaley

Glad i forumet
Har vært på Kaizers konserten i helgen!

jeg er bergtatt!! HEEEELT vanvittig... ! ¨
andre som var der??
jeg har alltid vært fan men nå vil jeg påstå at jeg er i Blodfan kategorien` (som janove kaller det)

http://myeomlite.blogspot.com/

liiiite innlegg om helgen min..
de har et spekter med sanger i rock kategori som ikke ligner NOE anna jeg kjenner til!!!

Godt å se at flere er fornøyd!!! [:D]

Eneste jeg skulle ønske var at de kom ut igjen etter vi hadde stått å sunget Die Polizei i en evighet.. MEN (på afterpartyet, var du der?) gikk de jo opp på scenen og sang Mr. Kaizer, hans Constanse og meg... Og det var fantastisk!!!!! De hadde til og med med gamlebassisten Jon, men han var før min tid som fan.. Er helt sinnsykt hvor giret det går an å bli av Kaizers [:D]

nei vi skulle innom på plaza for å skifte klær og kom oss aldri videre... så noe after party ble det ikke på oss:) så morro med x bassisten da!! ja det var vell i 2003 han forlot...

good times... jeg har ikke landet enda jeg.. gleder meg allerede til hove i sommer-.. tenker jeg skal dit også jeg...
6 gangen jeg ser dem eller noe.. stiger noen hakk hver eneste gang! i spektrum var det heeelt vanvittig:)
morro å se at det er det samme som for ti år siden! selv om det ikke er det i det heeeele tatt!!

Har planer om Jærnåttå, Rått og Råde og muligens Koengen i sommer [:D]
Jeg begynte i 2008, etter Maskineri kom ut, siden da har jeg vært på 7-8 konserter [:D]

Det var kanongøy i Spektrum, men jeg tror at høydepunktet mitt var konsert nummer 2, jeg reiste til Danmark for å se dem på Vega.. Måtte jo det etter å ha sett DVDen derfra en million ganger.. Traff to fra Bodø og en fra Island der, og de snakker jeg mye med nå..

Oooooi... Er veldig glad i de tre første [:D] Men også Våre Demoner.. Maskineri tok tid før jeg likte, men jeg liker det bedre enn Violeta Violeta.. Jeg synes ikke det er den beste platen de har laget, det er ikke lenger Kaizers, platemessig i hvert fall.. De funket litt bedre live.. Men det var mye teit, alle sangene på de tre platene ble skrevet på 10 dager, så det sier seg selv at det er begrenset hvor bra de blir da.. Der har Janove gjort litt for dårlig jobb i forhold til resten av utvalget de har..

Hvilket album er din favoritt da? [:D]

Back
Topp