Lærte det nettopp selv! Som førstegangsmor måtte jeg så klart Google bleieutslett, og da kom jeg inn på HelseNorge, hvor det sto. Spurte legen om det i går, og han sa det sammeÅh, sorry, det visste jeg ikke* note to myself* Da lærte jeg noe nytt idag ogVet de har noe mot så sår rompe på apoteket, noe man vasker den lille med. Gravidhjernen min er borte vekk, huff.
Jeg bare skyller de tørre våtserviettene i varmt vann også legger de litt ut på benken(vi har stellematte på benkeplate på badet) også heller på solsikkeolje. Kjøpte en babyolje på REMA1000, tror jeg det var og har siden etterfylt den med solsikkeolje. Mye lettere å tørke av avføring, og for mindre sår stump![]()
Åja, smart! Blir å prøve babyolje/solsikkeolje når sårene har grodd

Han er bare så utrolig god 

Har kjent masse murringer der nede hele uka, så jeg vet ikke helt hva som skjer. Vanligvis har jeg bare hatt murringer på el-dagen.. Jeg har liten tro på at det går denne pp’en, men har jo et liiiite håp 
Han har blitt så flink til å putte sirkel og firkant i putteboksen sin, han setter sammen duploklosser, løper rundt med gåbilen eller scoot and ride’n sin, synger og babler masse, og fått 4 tenner nå 
Han spiser godt og sover duppene greit der