lillevims!

papayamammaen

Forumet er livet
Koselig å se deg! [:)]Og så ser jeg at tickeren din er råsa, tror ikke jeg har fått med meg det! Grattis![:D][:D] Er formen bra? [:)]

Heeei! Nommen så koselig med egen tråd da!! Nå ble jeg glad! Tusen takk som spør [:D]

Ja har vel helt glemt å oppdatere her inne etter UL, har ikke kommet på det dessverre...

Men på UL viste det seg at det var en lillesøster i magen, som forøvrig skal hete Lillesøster!! haha.. [:D]
Formen er grei, merker godt at vi er flere i familien nå enn sist svangerskap for å si det sånn! Krever sitt..
Er 20 % sykemeldt, og godt er det.. [:)] Kommer til å fortsette med det.

Navn er vi ikke enige om, orker nesten ikke å snakke om det en gang for vi har så forskjellig smak! [8|][:)]

Slenger med et magebilde i samme slengen;

25 uker [:)]

Jeg følger jo med enda her i oktober, men merker det er mindre og mindre aktivitet dessverre.
Er med i både april og mai 2010, siden menstermin var 29.april og UL var 3. mai.
Ingen av de forumene kan sammenlignes med det vi hadde/har sammen her altså, det må jeg bare si! [;)]

Nydelig mage!!!! [:D][:D][:D]
Syns også oktober 06 gjengen var /er UNIK. Kommer ikke inn i "varmen" i nytt forum på samme måten..

Gratulerer med lillesøster i magen, det har jeg ikke fått med meg!!
Spennende må det være.
Alt vel med storesøster også?
Søt mage, og fin som alltid[:)]

ORIGINAL: mandy

Nydelig mage!!!! [:D][:D][:D]
Syns også oktober 06 gjengen var /er UNIK. Kommer ikke inn i "varmen" i nytt forum på samme måten..

Må signere denne jeg[:)]

ORIGINAL: Skrållan

Nydelig mage, og gratulerer med lillesøster i magen! [:)] 

[:)]

ORIGINAL: Shopoholic

Flott mage! Vanskelig med navn ja, kjenner til det [:D]

ORIGINAL: *høstmamma*

ORIGINAL: Shopoholic