Lillevenn

snappi

Elsker forumet
hvilken vei ligger jenta di?? har hun snudd seg ned med hodet eller er hun sta????

Hei snappi, hu har holdt seg med hodet ned etter hu ble snudd[:D], men vil ikke feste seg da. Hu skal vel ha det siste ordet... Var på modningsakpunktur i dag hos ei jordmor, og fikk beskjed om hvis vannet går og hodet ikke er festet så må jeg legge meg rett ned og ringe føden.

min lille gutt hadde snudd seg når jeg var på kontroll i uke 37 for å sjekke det, men han har heller ikke festet seg.. men nå må det være for liten plass til å snu seg tilbake (selv om han tydeligvis trivdes med rumpa ned siden han lå sånn nesten hele tiden) Så da går det nok bra med deg også.. Legen jeg var hos på svangerskapspoliklinikken i går sa at en ikke skulle tenke på at babyen ikke har festet seg, det har visst ingen ting å si for om fødselen nærmer seg, noen fester seg når vannet går.. Måtte du betale for modningsakupunktur?? og hvor tok du det?? begynner å bli utålmodig så det vil jeg også prøve..

Går til ei jordmor her i stavanger som har tatt sånn kurs i akpunktur, betaler 300 spenn gangen. Har ikke kjent noen ting enda, men skal en gang til på tirsdag. Men svigerinna mi som gikk over tiden fikk det gratis på sykehuset. Regner med at en vanlig akpunktør også gjør modningsakpunktur??

Back
Topp