Lillestrøm og omegn

Badeand*

Forumet er livet
Hei! Hører egentlig til i august, men jeg hørte det var en del fra Lillestrøm og omegn her inne. Bor selv på Fjerdingby, og har termin 9. august [:D] 

Hei hei[;)]

Vi er ganske mange fra området.
Kjekt å gjøre seg kjent, kanskje du blir en juli mamma?

Og jeg kan jo risikere å bli en august-mamma. Så vi tar mot alle i "gråsonen".

Ja satser på å få litt før termin [:D]

Gjør vi ikke alle det?
Jeg ønsker virkelig å bli ferdig snart.

Hadde kanskje vært artig å få i gang et treff for de som bor i nærheten av Lillestrøm og omegn. Nå som det er så mye fint vær osv [:D] Kanskje en del av dere som har gått ut i perm?

Når jeg tenker meg om, så er det kanskje ikke sååå mange som har gått ut i permisjon enda [:)]

Vi har allerede hatt noen treff, kjempekoselig. Sleng deg på neste gang, det blir sikkert en tråd her om nytt treff snart. Jeg er klar som et egg for å møtes på dagtid!

Hei & velkommen!

Ja gjør som 2gang sier, sleng deg på neste treff, er nok ikke lenge til.. eller hva jenter?[:D]

Dersom jeg ikke er borte neste uke, er jeg klar for en is i Lillestrøm. Helst på dagtid, det er da det er kjedelig!

Jeg er med for en is ja.. ikke tenk på det du[:D][:D]
Kan begge deler jeg, dag og kveld..

Om 2 uker skriver vi faktisk JULI mnd - nå kan alt skje.. *trommevirrvel*[:D]

Tjuhu!

Alltid klar for en is jeg. Legger dere ut på juli klubben her når det blir treff?

Heisann Mille, og velkommen skal du være [:)]
Er alltid plass til flere struttende mager i mafiaklubben her, jo flere jo bedre [:D]

Kan legge ut tråd om treff jeg, så får vi håpe det passer for alle!

Jeg jobber bare mandag og 2. hver lørdag så jeg er veldig tilgjengelig hvertfall [:D]

Back
Topp