gå å test, du har mye mer symptomer enn meg, og jeg testet negativt i dag 11dpo, jeg har vel egentlig basert meg på at det ikke gikk for oss denne gangen og har felt ett par tårer i dag for jeg har så inderlig lyst til at det skal være en liten bolle i magen min! Også fikk vi jo sønnen vår på en, EEEEN runde i senga sist (eneste gangen vi hadde sex den tiden) så var ikke så veldig vanskelig å finne ut når befruktningen skjedde. 20dpo testet jeg MEGA positivt og fikk sjokk!! :O hadde egentlig ingen spesielle symptomer i forkant, men kan ikke si noe spesielt om det da jeg helt uvitende gikk rundt med spiren i magen :P eneste jeg husker skikkelig godt var at hver gang jeg var på do for å tisse så fikk jeg så syke smerter i ryggen, verketak som varte i 60-90 sek og jeg måtte legge med ned for å puste meg igjennom smertene. (trodde forsåvidt at det var nyrebekkenbetennelse ) men så fikk jeg jo overraskelsen da :)
uansett så håper jeg at det klaffer for deg :D kanskje havner jeg i april forumet :)