Lillespire ❤️

Lykke_lille93

Gift med forumet
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
✨️Julestjernene2023✨️
Novemberlykke2024❤️
Var på tidlig ultralyd i går og fikk se en sprell levende liten spire ❤️ For en glede! Å få høre at alt står bra til og at lille vokser som hun skal, gjør godt i hjertet. Fikk i tillegg vite, med stor sikkerhet, at det er en liten jente som gjemmer seg i magen ❤️ Ble satt tilbake 3 dager, men det har ingenting å si :)

Var på tidlig ultralyd i går og fikk se en sprell levende liten spire ❤️ For en glede! Å få høre at alt står bra til og at lille vokser som hun skal, gjør godt i hjertet. Fikk i tillegg vite, med stor sikkerhet, at det er en liten jente som gjemmer seg i magen ❤️ Ble satt tilbake 3 dager, men det har ingenting å si :)

Gratulerer :) hvor mange uker er du?
Jeg er 15+6 og skal på ultralyd neste uke, håper å få vite kjønn

Gratulerer :) hvor mange uker er du?
Jeg er 15+6 og skal på ultralyd neste uke, håper å få vite kjønn

Er 13+2 i dag etter å ha blitt flyttet tilbake i går :) Lille var ikke akkurat samarbeidsvillig, men etter litt bevegelse fra mor selv snudde lille seg også ❤️ Masse lykke til, håper du også får se kjønnet :)

Så gøy! Litt for tidlig å si når jeg var på tul og ble flyttet til 12+0, så jeg må nok vente til oul, og er jo ikke sikkert lille vil vise seg frem da heller..

Så gøy! Litt for tidlig å si når jeg var på tul og ble flyttet til 12+0, så jeg må nok vente til oul, og er jo ikke sikkert lille vil vise seg frem da heller..

Fikk beskjed om å "riste på rumpa" når jeg lå på benken for at hun skulle snu seg, jordmor brukte også apparatet en del. Lille snudde seg først når jeg begynt å le av noe, da begynte hun å sprelle og snudde seg ❤️ Du må ha masse lykke til, håper din lille viser seg fra sin beste side :)

Gratulerer :) vi fikk.vite jente også på tidlig ultralyd for 2 uker siden :)

Skal på privat ul når jeg er 16+4 (fordi jeg fikk oul i slutten av uke 20). Håper på å få se en frisk baby og håper selvsagt litt på å se kjønnet.

Back
Topp