Lillesnuppen min... *samme som generell*

*Skrilje*

Forelsket i forumet
slår seg HELE tiden! Han er så uredd! Kan ikke gå enda, men reiser seg opp og slipper seg eller klatrer overalt, for så kaste seg ned på f.eks saccosekken, et teppe, ei pute etc.
Haka og bakhodet får den verste trøkken, for 4 av 7 ganger ender det med kul, bitt i tunga, bitt i leppa eller bare mye gråt.

JA, jeg vet at små barn slår seg, og jeg er IKKE ei hønemor som ikke tåler det.
Jeg bare lurer på om han er en ekstrem hardhaus eller... ja.. I don't know.. Fælt er det iallefall!

Flere som har sånne bajaser?

ja, må vel si at jeg har en liten bajas jeg og. Han klatrer opp på ting, går i gulvet med et smell... Biter seg i leppa, har hakk i ei fortann, x antall blåmerker og kuler. Men han gir seg ikke... Han her har heller ikke lært å gå enda, men klatre.. ja, det kan han..

"Godt" å høre at det ikke bare er hos meg det går hardt for seg.[:)]

Har en som ser ut som han har blitt mishandlet...hehe..Ikke alene om og ha slike små tøffinger [:D] Men ikke moro...føler jeg går og gjeter Kian...Liveredd for at han plutselig en dag skal skade seg skikkelig...Han merker jo ikke smerte eller så...kan ikke høre om han har slått seg hardt heller...Men rimelig blå og lilla overalt [&:]

Uff..ja, er ikke noe morsomt! Haka til Theo er konstant lilla/blå, og det ene øyenbrynet er megahovent hele tiden. Ser jo mishandla ut nesten [&o]

nå har jeg jente...
men hun eier ikke vett til å være redd.......

her en dag snudde jeg ryggen til henne i to sek, mens stigen til loftet stod nede...
og vips så var hun oppe 3 trinn. [:-] den er bratt, og med smaaaale trinn...
klatrer der det klatres kan, ingen hinder er for store, eller lange eller what evvvaaa!
kuler og blåmerker hører til.
sammens med litt snørr og tårer...
er ei ganske aktiv lita jente, med mange mål og planer ;)

broren min var også sånn. og han er sånn enda[8D] i en alder av 32.
du har nok en lite en sm har sansen for fart og spenning[:D]

han her er stikk motsatt.han er skikkelig pyse

Back
Topp