Lillesøster liker ikke appelsinjuice...

Loulou

Glad i forumet
Prøvde meg på å drikke appelsinjuice til frokost i dag siden jeg følte formen var så god. Har ikke drukket det siden sommeren. Det ble ikke så godt mottatt av lillesøster, og hun sendte det rett i retur sammen med brødskivene... Får vel holde meg unna til februar, og servere henne kaffe til frokost som normalt. ;)

Andre som fortsatt er kvalme?

Fisj, og appelsinjuice er sååå ekkelt å spy opp :s

Jeg er fortsatt kvalm, men kaster heldigvis ikke opp hver dag, ca 2 ganger i uka bare :)

Ørret! Bare lukten får meg til å flykte.. Laks, torsk, sei og alt annet med fisk er nammenam, men blir ikke ørret her før i februar for å si det sånn :p
Vil ikke lillejenta ha noe, er hun snar med å få dette fjernet .. :)

Er også kvalm ennå. Å ingen må komme nær meg med sjokolade! Å lillegutt hater at jeg spiser det. Sterke lukter generelt gjør meg kvalm. Kaster heldigvis ikke opp så mye nå, men hadde en periode i forige uke der jeg ikke fikk ned noe omtrent :-(

oh, yeah, er fortsatt kvalm her også. kaster opp daglig, men ikke like mye lengre, heldigvis. har gode og dårlige dager (dvs 1 gang oppkast eller 6-7 ganger), er kvalm stort sett hele tiden, og hvis jeg rører på meg, eller står oppreist mer enn 5 min, så kaster jeg opp.. noe ordentlig dritt!

Uff, jeg synes så synd på dere som er kvalme. Å være kvalm er noe av det værste jeg vet. Håper det gir seg snart for dere og at dere slipper å ha denne kvalmen hele graviditeten

Ja, virkelig er det synd på dere som sliter med dette :(
Er jo egentlig nok med å gå gravid. Også skal dere kaste opp i tillegg liksom. Jeg har aldri vært kvalm i svangerskapet, så vet ikke hvordan dette er. Men vet jo hvordan det er å være kvalm :S 

God bedring til dere da

Har noen dager der jeg fortsatt er veldig kvalm, men det er heldigvis ikke hver dag:) Appelsinjuice må være forferdelig å kaste opp, får bare holde deg unna det da :P

off.. eg kasta opp kver dag til uke 18.. så var det heldigvis stopp!
no kaster eg opp kun om eg drøyer for lenge om morningen  med å spise.

Men er enig i at Appelsinjuce er forferdelig å kaste opp!
Er egentlig ingenting min lille kaster tilbake.. men den gir bare sterng besjed til psyken min om at div ting ikkje skal inn i munnen min i første omgang :)

Jeg har vært lite kvalm helt fra starten av, men har kasta opp noen dager her og der. Her og er det visse ting som ikke skal inn  i munnen, og hvis jeg prøver, så kommer det nok opp igjen. Det værste er at jeg ikke kan spise noe særlig rødt kjøtt!! Bacon går ned, men kjøttdeig, steik, burgere, eller noe som helst lignende rødt kjøtt kommer opp igjen med en gang!! Litt kjipt, men er glad for at det er flere typer kalkun og kylling!!

Back
Topp