M Mollii Første møte med forumet 24 Mai 2024 #1 Hedvig får ei lillesøster om noen uker og vi klarer ikke å bestemme oss for navn. Forslag? Last edited: 28 Jun 2024
Enel Flørter med forumet Sommerfuglene ✨️Julestjernene2023✨️ Pumpkin Bumps 2025 24 Mai 2024 #2 Synes Oline er veldig fint ville bruke det til frøkna mi, men annen i nær familie har det så valgte Nikoline
Synes Oline er veldig fint ville bruke det til frøkna mi, men annen i nær familie har det så valgte Nikoline
Fru Lale Glad i forumet Februarbarna 2023 25 Mai 2024 #3 Syns Hedvig og Othilie er nydelig sammen Ellers er jo Hedvig og Hennie kult. Eller Hedvig og Hermine
Dragen’s hule Elsker forumet Tilgangsansvarlig Julibarna2024☀️ 27 Mai 2024 #4 Jeg liker Alma og Ylva sammen med Hedvig
Familielykke Betatt av forumet 28 Mai 2024 #5 Hedvig og Vilde synes jeg kan klaffe, om jeg skulle valgt mellom deres alternativ så tenker jeg Oline. Lykke til med navnevalg! Kan være tøft det
Hedvig og Vilde synes jeg kan klaffe, om jeg skulle valgt mellom deres alternativ så tenker jeg Oline. Lykke til med navnevalg! Kan være tøft det
Nei helsike heller Forumet er livet Desemberskattene 2024 29 Mai 2024 #6 Synes Hedvig og Oline klinger best!