Lillesøster er fem uker og navnløs. Trenger hjelp

Jeg leste 5 uker og navleløs :hilarious: godt det ikke er tilfellet.
Jeg synes Olavs er nydelig eller Live. :)
 
Jeg har ei Nicoline, så fint! Hvis vi får ei jente til blir det Viola ell Cornelia :)
 
Olive er kjempe fint syns jeg! :happy::happy:

Og da blir det noe lignende som det du ønsker, samtidig som det likevel er annerledes ...


Og søtt når Olivia og Olive blir venner i fremtiden også.. vil tro de syns det er stas med nesten like navn :happy112
:D
 
Sara
Livia
Lilja
Lydia
Alva
Alma
Johanne

Velg et navn dere liker. Ikke tenk så mye at det skal passe med storebror, for akkurat det går seg til og blir en vane uansett hva slags navn dere velger :)
 
Viola! Og kjenner dere på at Olivia er der rette, så velg det. Ikke sikkert dere er venner for alltid, barn syns det er gøy med like navn og jeg er for at man velger et navn man liker og at man ikke skal velge det bort for andres skyld :)
Viola biola har jeg aldri tenkt på og biola er langt i fra det verste å "bli kalt" :p Tror ikke det komme til å skje. Lykke til :)
 
Kan sende de vi vurderte, vi har forsåvidt bare gutter i hus der yngste forble navnløs noen uker han og :shy:

Ellie
Esther
Iben (går til både jente og gutt)
Andrea
Solveig

Om Olivia er det som funker best så ta heller en prat med venninna, si at dere sliter litt siden dere hadde planer om det navnet men ikke ønsker å «ta» det om de synes det blir rart. Vi har søskenbarn i familien som heter det samme, shit au :smiley-ashamed004
 
Julia! Første so. Fallt inn!
Jeg er frelst med jentenavnet Theodine!
Sises jo «teodin» har en theodor .. så det går ikke.. tenkte også på Jakobine! Men da har jo du samme problemet som meg
 
Back
Topp