Lillesøster er fem uker og navnløs. Trenger hjelp

En tråd i 'Navn' startet av Solsikke321, 29 Sep 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Veivalsa Forumet er livet Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Jeg leste 5 uker og navleløs :hilarious: godt det ikke er tilfellet.
    Jeg synes Olavs er nydelig eller Live. :)

2. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Aprillykke 2016 Assistert-jentene Januarlykke 2020

Ylva :D

• Liker Liker x 1
  3. HellaBella Glad i forumet Vi som prøver :) Junilykke 2020 ♡

Jeg har ei Nicoline, så fint! Hvis vi får ei jente til blir det Viola ell Cornelia :)

4. Solsikke321 Andre møte med forumet

Hahaha, nei navlen har det fint, heldigvis

5. Solsikke321 Andre møte med forumet

Ja, Nicoline er høyt oppe på lista Viola er også nydelig. Bare irriterende at det rimer på Biola. Men de fleste navn rimer jo på noe

6. MaryLou Juni12s energiske <3 VIP

Olive er kjempe fint syns jeg! :happy::happy:

Og da blir det noe lignende som det du ønsker, samtidig som det likevel er annerledes ...

Og søtt når Olivia og Olive blir venner i fremtiden også.. vil tro de syns det er stas med nesten like navn :happy112
    :D

7. minoja Elsker forumet

Sara
    Livia
    Lilja
    Lydia
    Alva
    Alma
    Johanne

Velg et navn dere liker. Ikke tenk så mye at det skal passe med storebror, for akkurat det går seg til og blir en vane uansett hva slags navn dere velger :)

8. Mamma M(i)ra Millie00 Marsboere 2020 Februarbarna 2020 Snøfnuggene 2018

Viola! Og kjenner dere på at Olivia er der rette, så velg det. Ikke sikkert dere er venner for alltid, barn syns det er gøy med like navn og jeg er for at man velger et navn man liker og at man ikke skal velge det bort for andres skyld :)
    Viola biola har jeg aldri tenkt på og biola er langt i fra det verste å "bli kalt" :p Tror ikke det komme til å skje. Lykke til :)

9. Evea Forelsket i forumet Novemberlykke 2018

Kan sende de vi vurderte, vi har forsåvidt bare gutter i hus der yngste forble navnløs noen uker han og :shy:

Ellie
    Esther
    Iben (går til både jente og gutt)
    Andrea
    Solveig

Om Olivia er det som funker best så ta heller en prat med venninna, si at dere sliter litt siden dere hadde planer om det navnet men ikke ønsker å «ta» det om de synes det blir rart. Vi har søskenbarn i familien som heter det samme, shit au :smiley-ashamed004

10. Eos Blir kjent med forumet

Jacob og Elisa synes jeg passet best sammen :)

11. Mama.bear Blir kjent med forumet

Julia! Første so. Fallt inn!
    Jeg er frelst med jentenavnet Theodine!
    Sises jo «teodin» har en theodor .. så det går ikke.. tenkte også på Jakobine! Men da har jo du samme problemet som meg

12. FrkVerpesyk Elsker forumet Marsboerne2017 Februarbarna 2020

Jacob og Kornelia syns jeg klinger veldig fint :)

13. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Har dere funnet ett navn?

• Liker Liker x 1

Del denne siden