Lillesøster er født

Siljean

Gift med forumet
Augustlykke 2015
❤️Mailykke 2022❤️
Bitte lillesøster hadde litt hastverk, og kom til verden i dag. Født uke 35+5. mere info ligger på skjult i fødetråden:)
 
Gratulerer med lillemor :Heartred Håper alt står godt til med dere! Så gøy med første offisielle fødsel her inne
 
Og fint du tok initiativ til å lage fødetråden for noen dager siden :hilarious: Det ble sikkert en overraskelse at du ble den første til å skrive der også :p
 
Og fint du tok initiativ til å lage fødetråden for noen dager siden :hilarious: Det ble sikkert en overraskelse at du ble den første til å skrive der også :p
Tusen takk! :love2 hahaha ja det er faktisk litt rart, jeg pakka fødebaggen samme dagen jeg oppretta tråden her inne. For tenkte «sånn just in case», men trodde d var iallefall 2uker igjen:hilarious: tenkte sånn tidligst 1.mai helga! Men neida, hun kunne ikke engang vente til uke 36, så vi kunne føda hjemme:p så det ble ambulansefly til nærmeste sykehus, siden vi kun har fødestue hjemme
 
Gratulerer!! Har de andre kommer tidligere også? Hun er helt nydelig :love7
 
Gratulerer!! Har de andre kommer tidligere også? Hun er helt nydelig :love7
Tusen takk:) ikke i nærheten av så tidlig, de er født: 3 dager før, 9dager før, og på termin:)
 
Har du lyst til å dele fødselshistorien din her inne? Skjønner om du ikke orker eller vil, altså :) Er så gøy å lese om andres fødsler!:Heartred
 
Har du lyst til å dele fødselshistorien din her inne? Skjønner om du ikke orker eller vil, altså :) Er så gøy å lese om andres fødsler!:Heartred
Kan gjøre det i skjult forum på fødetråden etterhvert:)
 
Oppdatering:
Lillemor gikk mye ned i vekt 9,5% av fødselsvekta, hun gikk ned i vekt helt frem til torsdag. Fredag og i dag er hun gått opp i vekt, men har fortsatt en del å ta igjen.
Hun får nå morsmelk på flaske, blir tilbydd pupp før hvert måltid pluss ellers når hun er våken og viser interesse. Hun spiser fast hver tredje time ml etter vekt. Jeg har mer enn nok melk heldigvis, og hadde med ett helt lager fra sykehuset:p så tror jeg kan prøve å pumpe litt sjeldnere.
Hun sover egentlig stort sett hele tiden, tilogmed mens hun spiser, men det er visst bra siden hun da sparer energi.
Og ellers er alt bra, vi kom hjem i dag. Noe som er veldig deilig etter 6dager innestengt på 8kvm / sykehuset:)
 
Så godt å høre hun går opp i vekt igjen og hurra for å være hjemme :D
 
Har du lyst til å dele fødselshistorien din her inne? Skjønner om du ikke orker eller vil, altså :) Er så gøy å lese om andres fødsler!:Heartred
Den ligger nå i fødetråden, bare oppdaterte innlegget:)
 
Back
Topp