lillemor82

har du hatt blødninger igjen? Får inderlig håpe det gir seg, og at det ikke er noe alvorlig!! God "bedring" (aner ikke hva det heter jeg...)

lurer seriøst på om jeg lekker fostervann også.. i kveld igjen har det kommet ut noe som ser ut som vann.. ekkelt det der ass.. så tørr jeg ikke ringe føden å spørre, for de blir så hysteriske!

vet ikke.. de overdriver så innmari når det gjelder kynnerene mine at det er skummelt.. så om jeg ringer må jeg garantert innover til sykehuset (som er 1 times kjøretur *må vel ta tog*) så er det sikkert ingenting igjen! sikkert bare jeg som innbiller meg det på en eller annen mååte

de mente jeg skulle ta meg en tur innover til føden, for å få det sjekka. hoff blir nervøs av dette jeg! vurderer fortsatt å se det ann til i mårra tili og dra til jordmora mi i stedenfor.. nå ble jeg redd[&:]

Det virket som om det gikk bedre med lillemor82 i stad......hun fikk beskjed om å vente med å komme inn, for de hadde sjekket at lille snuppa hadde nok fostervann i natt!

Malrodien:
Sikkert greit å sjekke det! Alt er sikkert bra, men det er mye lettere å slappe av hvis man får den beskjeden av fagfolk!!

Ønsker deg lykke til!!

Back
Topp