*Lillemirakel*

mammatilM&L

Elsker forumet
Hvor er du kjære sladrevenn? Får ikke kontakt og kan ikke se du er aktiv? Har du dratt på feri uten at jeg har fått det med meg eller??
Håper alt er bra med deg og lille!!

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

HEIII!! Koselig at noen tenker på meg! Jeg har heldigvis bare vært på hytta uten dekning, så har ikke kommet meg på.. Baby ligger fortsatt trygt inne og det håper jeg han gjør en stund til :)

* Termin 310813*
*sladrer med sønnfødt20.12/11*

Så godt å høre fra deg! Ble riktig bekymra for deg! Du nevnte i et innlegg at du var i små dårlig form så ble redd du var på føden.
Kosa deg på hytta da ? Har dere mulighet til å kjøre helt fram til døra?
Vi å vill på hytta men ser ikke for meg at jeg klarer å gå opp bakkene :/

Så godt å høre fra deg! Ble riktig bekymra for deg! Du nevnte i et innlegg at du var i små dårlig form så ble redd du var på føden.
Kosa deg på hytta da ? Har dere mulighet til å kjøre helt fram til døra?
Vi å vill på hytta men ser ikke for meg at jeg klarer å gå opp bakkene :/

Beklager at jeg ikke ga beskjed! Heldigvis ikke på føden enda :) Ja, kosa meg masse, fikk endelig vært litt ute :-) vi kjører båt også må vi gå et lite stykke fra brygga, er faktisk overrasket over at jeg klarte det! men puhh, var ganske andpusten når jeg kom fram, hihi :)

* Termin 310813*

Beklager at jeg ikke ga beskjed! Heldigvis ikke på føden enda :) Ja, kosa meg masse, fikk endelig vært litt ute :-) vi kjører båt også må vi gå et lite stykke fra brygga, er faktisk overrasket over at jeg klarte det! men puhh, var ganske andpusten når jeg kom fram, hihi :)

* Termin 310813*

Så flott :)
Du skal ikke beklage deg vettu ;) du må jo få gjøre som du vill :)

Back
Topp