*LilleMeg*'s prøvedagbok

*LilleMeg*

Blir kjent med forumet
Tenkte jeg skulle skrive en slik dagbok jeg også.[:)]
Jeg og min kjære har vært sammen i 4år og har det veldig godt sammen. Vi er begge veldig spent på å være prøvere og ikke minst til den gangen en spire sitter.
Er i pp1 nå, så er ganske nytt for oss dette.[:D] Men heldigvis er det gode råd og erfaringer å plukke opp hos dere andre[:)] Er jo nytt med denne dagboken også, men jeg prøver meg jeg[:D] 
Er bare å kommentere her i dagboken min. Er bare koselig det[:)]

APRIL 09
23.april: TR
24.april: TR
25.april: TR
26.april: TR
27.april: Endelig er TR reist[:D]
28.april:
29.april:
30.april:

MAI 09
01.mai: Jobb
02.mai: Jobb
03.mai: Jobb
04.mai:Fri!!
05.mai: Fri!!
06.mai: Jobb
07.mai: Jobb  EL ifølge BV kalkulator
08.mai:Jobb
09.mai: Fri!!
10.mai: Fri!!
11.mai: Jobb. Sambo måtte jobbe overtid[&:]
12.mai:Jobb. Trening. Sambo måtte jobbe overtid i dag også[&:] Småkvalm og små menslignende murringer[8|]
13.mai:Jobb. Gikk laang tur med mamma[:D] Små kvalm
14.mai:Fri!! Sambo må vist jobbe overtid i dag og!!![:'(] 6 dager til G-test kan være positiv ifølge BV kalkulator
15.mai:Jobb
16.mai:Jobb
17.mai:Jobb[:'(] 
18.mai:Jobb. Vært å trent[:)]
19.mai:Fri!! 1 dag igjen til G-test kan være positiv ifølge BV kalkulator.
20.mai:Jobb
21.mai:FRI!! I dag skal TR komme, med mindre en liten spire har klort seg fast[:)] Ingen TR[8|] NegG-test[:'(]
22.mai:Jobb. Ikke noe tegn til TR[8|]
23.mai:Ikke noe tegn til TR i dag heller!![8|]
24.mai:TR kom[:'(] Og sambo fridde til meg
25.mai:
26.mai:
27.mai:
28.mai:
29.mai:
30.mai:
31.mai:
 
Gratulerer med dagen alle sammen!!
Selv skal jeg snart på jobb[:'(] Men men..
De siste dagene har jeg vært små kvalm (helst om kvelden) og brystvorter som er ømme som bare f...
Håper ikke kroppen prøver å lure meg. Det er ikke noe snillt[:'(] Får bare vente å se ut i uken som kommer. Men syns tiden går sakte[:D]
 
God 17 Mai alle sammen!!
 
[:@] Jeg blir gal av alle disse tankene![:@] Den ene dagen er jeg usikker på om vi har klart det denne gangen, den andre dagen er det motsatt.[:'(] I dag er jeg så sikker som det går an å bli (nesten da) på at jeg ikke er blitt gravid. Men det skal jo godt gjøres og en hel del flaks til for å få det til å klaffe på 1pp. Hehe..[:D]
 
 
Har vært deilig med en fri dag idag. Tid til å kose meg og nyte det[:)] 
I dag er det da 1 dag til G-test kan være positiv. Men jeg tror heller jeg venter på TR. Har ikke noe håp om at jeg er blitt gravid nå. Er bare gira på at TR skal komme for så å gå sin vei igjen, så vi kan fortsette prøvingen[:D]
 
I DAG KAN JEG TESTE!![:D]Men skal jeg?? Ingen særlige symptomer, bare brystene som verker. Men det kan jo være det er TR som er skyld i det!! Hmm.. Teste?Eller ikke teste? Hehe[:D]
 
Du er flink hvis du klarer å ikke teste.. hehe. Jeg hadde ikke klart det.. [:D]
 
Jaja.. Idag skulle TR vært her. Hmm.. Er ikke kommet enda altå. [8|]Er det bare syklusen min som plutselig har besstemt seg for å tulle seg? Har ikke testet enda, men tror ikke jeg tør.[:D] Hehe.. Har en test liggende da. Men er så redd for å bli skuffet[:'(]
 
Jeg klarte da selvfølgelig ikke å vente og tok en test. Den var jo selvfølgelig negativ[:'(] Som jeg trodde, men bli jo litt skuffet da. [:(] Testet med kveld urin, kan jo ha noe å si det også. Men har mine tvil[:'(] Får håpe TR kommer fort nå da! Er utålmodig etter å prøve igen[:D][:D]
 
Ingen TR i dag heller![8|] Og ingen tegn på at den vil komme heller![:'(] Blir frustrert!! [:D][:D]Hehe..
Får ha litt tålmodighet (prøve hvertfall[:D]) og heller teste med morgenurin om noen dager hvis ikke TR kommer. [:D]
 
GOD HELG TIL ALLE SOM TITTER INNOM!!
 
Da var TR kommet[:@] Med store smerter og det hele, 3 dager forsinket[:@] Men det var godt den endelig kom, slik at prøvingen snart kan fortsette[:D]
Og vet dere hva?? Sambo fridde til meg i dag!![:D][:D] Og jeg sa selvfølgelig JA![:D] Er så lykkelig!! Dette blir en fin dag[:D]
 
Da var jeg tilbake etter en stund uten internett. Veldig irriterende når ting ikke kan fungere som det skal! [:'(]
Føler meg litt deprimert i dag. Er så mange rundt meg som er blitt gravide nå. Er selvfølgelig glad på deres vegne, men skulle så inderlig ønske det var meg!!
Jaja. Det var dagens klaging[8D]
 
 
 
Back
Topp