Lillemannen min kan gå han!

ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: alexine
Og gøy å høre stemmen din! Hehehe!!! Var sånn jeg hadde tenkt meg du snakket og hørtes ut! hihi!! :) :)

Nå måtte jeg inn å se klippet igjen.. Har jo ikke tenkt på at jeg prater! Fnis:)
Forresten, så er jeg enda litt sjokkert over at vi er like korte! Leste det her om dagen, og tenker på det hver gang jeg ser nicket ditt[8D]

Er vi det..?? Du ser jo så mye høyere ut enn midget-meg, he he!!! [8D]

Jepp! Jeg trodde du var skikkelig lang jeg, sånn 1.77 modell-lang liksom[:D] Er nok isåfall bilder som juger, for jeg er jo midget jeg også [;)] Hehe...

ORIGINAL: Skorpion77

ORIGINAL: alexine

ORIGINAL: Skorpion77

Så flink han er!!

Her rives tøflene fort av, så jeg anbefaler ullsokker med antiskli.

Kjøpt sko jeg, fant ingen tøfler.. Har enda ikke finni et eneste par med ullsokker med antiskli jeg! Har jo en del vanlige sokker med det, men ingen ullsokker.. Hvor har du kjøpt dine?[:)]

Tja, noen av sokkene har han fått i gave, så vet ikke hvor de er kjøpt. Jeg har kjøpt en del av de på obs. Finnes jo sikkert i nettbutikker også...google ull+antiskli kanskje?

Kom plutselig på at de selger noe greier på panduro, til å lage antiskli med selv. Skal stikke innom der i morgen kanskje, også fikser jeg de sokkene han allerde har.. Driver å strikker tøfler til han nå, som jeg skal tove. Og de er det jo også greit å fikse antiskli under [:)]

Tusen takk, EmbrikTheodors mamma[:D]

Hehehe!!! Da får vi midge oss på en eller annen feb-fest, hihihi!!! "oss lave i mellom" hahah!![:D]

Hørtes ut som en plan[:D] Fnis[:D]

Back
Topp