Lillemannen min kan gå han!

alexine

Elsker forumet
Idag har vi vært hos bestemoren til Lucas, min svigermor. Står ute der å røyker, da Knut plutselig skriker " Du MÅ komme nå, Lucas går!!" Og jaggu gikk han ikke, den lille røveren min[:D] Holdt nesten på å begynne å gråte, ble såååå stolt over lille babyen min Bestemoren var ikke mindre stolt, hun strålte og lo, og var så stolt over at han gikk første gangen hjemme hos henne[:D]

Fikk til og med litt på film:

http://www.youtube.com/watch?v=kW4iWqYIGqs

Åhhh, herregud hvor stolt jeg er[:D] Pappa`n har sett klippet mange ganger nå, og jeg ser at han har tårer i øynene der han sitter å smiler.. Passe stolt han også, skjønner jeg[:D]

såååååååååååååå flink han er. nydlige gutt du har[:)]

Så flink!! 

Tusen takk[:D][:D]

sååå flink og sååå nydelig[:)]

Så gøy[;)]

Men jeg kjenner faktisk KNUT[:)] Det oppdaget jeg nå[;)] 

han er såååå FLINK[:D]

så flink han her[:)]

nydelig signatur btw

ORIGINAL: karmøy

såååååååååååååå flink han er. nydlige gutt du har[:)]

ORIGINAL: februar jente

Så gøy[;)]

Gjør du? Fortell![:D]

Tusen takk alle[:D] Gleder meg masse til han våkner i morgen, kjenner jeg[:D] Hehe...

Noen som har tips om gode tøffler, forresten? Han liker ikke helt å rusle på bare gulvet, er mye tryggere på teppet. Og det er sikkert for at han ikke sklir like lett. Trenger tøffler, med litt myk gummisåle, tenker jeg...

ORIGINAL: alexine

Så gøy[;)]

Hehe. Ikke så mye å fortelle tror jeg. Har vel møttes mest på puben tror jeg. Men han er veldig hyggelig da:)

Flinke Lucas! [:)]

ORIGINAL: alexine

Så gøy[;)]

Hehe. Ikke så mye å fortelle tror jeg. Har vel møttes mest på puben tror jeg. Men han er veldig hyggelig da:)

Hehe, ja, han nevnet navnet ditt og mente at det kunne være deg ja.. Så gøy da[:D] Fikk se bildet av deg her nå, så utrolig pen du er!
Skal hilse[;)]

Såååå flink! Og nydelig va han også. [:D][:D]

Så artig:) Nydelig gutt..

Så flink. Du har all grunn til å være stolt[:D]

Back
Topp