Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har ikke fått noe i posten enda, men det tar nok sin tid med hentelapper som skal sendes ut. Vil bare takke dere alle sammen igjen, for dere har faktisk reddet oss i denne situasjonen! Som skrevet tidligere, kommer jeg til å huske dere til den dagen jeg dør.ORIGINAL: LilleMag
Heisann!![;)] Nå går det mye bedre, og jeg sover om natta igjen!! Jeg var på NAV for å snakke med saksbehandleren min, men hun var bortreist denne uka. Fikk en time neste mandag, så får håpe hun kan hjelpe meg med å sende klage, og få ting på gli framover nå[:)]
Husleia ser ut til å ordne seg, pga noen supersnille damer her inne, med et enormt stort hjerte!Jeg har ikke fått noe i posten enda, men det tar nok sin tid med hentelapper som skal sendes ut. Vil bare takke dere alle sammen igjen, for dere har faktisk reddet oss i denne situasjonen! Som skrevet tidligere, kommer jeg til å huske dere til den dagen jeg dør.
ORIGINAL: Snupså
Så flott å høre at det går fremover med NAV- og håper inderlig at du får en saksbehandler som hjelper deg!!
Dette ordner seg vet du