LilleMag

*dyttehjelp*

lurer jeg også på,vet hun hadde fått dekt inn en god del av husleien hvertfall fra pngegaver fra bv[:)]

Jeg har sendt avgårde en kjempestor pakke med masse mat og snop. Håper den har kommet frem [:)]

dytter

Det lurer jeg og på. Vurderte å hive i gang ei kasse med stuff her, men føler hun har blitt nedlempa med gaver :) Så litt kjekt å vite åssen hun har det og om hun fremdeles mangler noe. OG - hva skjer videre? :)

Heisann!![;)] Nå går det mye bedre, og jeg sover om natta igjen!! Jeg var på NAV for å snakke med saksbehandleren min, men hun var bortreist denne uka. Fikk en time neste mandag, så får håpe hun kan hjelpe meg med å sende klage, og få ting på gli framover nå
Husleia ser ut til å ordne seg, pga noen supersnille damer her inne, med et enormt stort hjerte! Jeg har ikke fått noe i posten enda, men det tar nok sin tid med hentelapper som skal sendes ut. Vil bare takke dere alle sammen igjen, for dere har faktisk reddet oss i denne situasjonen! Som skrevet tidligere, kommer jeg til å huske dere til den dagen jeg dør.

ORIGINAL: LilleMag

Heisann!![;)] Nå går det mye bedre, og jeg sover om natta igjen!! Jeg var på NAV for å snakke med saksbehandleren min, men hun var bortreist denne uka. Fikk en time neste mandag, så får håpe hun kan hjelpe meg med å sende klage, og få ting på gli framover nå[:)]
Husleia ser ut til å ordne seg, pga noen supersnille damer her inne, med et enormt stort hjerte! Jeg har ikke fått noe i posten enda, men det tar nok sin tid med hentelapper som skal sendes ut. Vil bare takke dere alle sammen igjen, for dere har faktisk reddet oss i denne situasjonen! Som skrevet tidligere, kommer jeg til å huske dere til den dagen jeg dør.

Håper det ordner seg hos NAV:)

Så bra det ordner seg! Har tenkt masse på deg. Håper det ordner seg hos Nav på mandag, og at de skjønner hvilken håpløs situasjon de setter deg i når de er så firkanta! 

ORIGINAL: Mersa

Så bra det ordner seg! Har tenkt masse på deg. Håper det ordner seg hos Nav på mandag, og at de skjønner hvilken håpløs situasjon de setter deg i når de er så firkanta! 

sign! masse lykke til!!

Så flott å høre at det går fremover med NAV- og håper inderlig at du får en saksbehandler som hjelper deg!!

Dette ordner seg vet du

ORIGINAL: Snupså

Så flott å høre at det går fremover med NAV- og håper inderlig at du får en saksbehandler som hjelper deg!!

Dette ordner seg vet du

Lykke til [:)]

Back
Topp