LilleMag

snuppah88

Gift med forumet
Ville bare si at du virker som ei sterk jente[:)] Er ikke alltid like lett å ta imot hjelp, selv om man nesten ikke har noe valg.. Barna dine er heldig som har deg som mamma, som gjør alt for at de skal få tak over hodet og mat i magen, uten å bry seg om sin egen selvfølelse (som kan bli litt nedbrutt, uten grunn, når man må be om hjelp.. )..

Stor klem til deg[:)]

ORIGINAL: snuppah88

Ville bare si at du virker som ei sterk jente[:)] Er ikke alltid like lett å ta imot hjelp, selv om man nesten ikke har noe valg.. Barna dine er heldig som har deg som mamma, som gjør alt for at de skal få tak over hodet og mat i magen, uten å bry seg om sin egen selvfølelse (som kan bli litt nedbrutt, uten grunn, når man må be om hjelp.. )..

Stor klem til deg[:)]

signerer denne!! helt enig!!!
håper mitt lille bidrag hjelper på veien...
stooor klem [:)]

Enig...Håper hun kommer seg på beina snart,og det er INGEN skam å motta hjelp !!

ORIGINAL: [Frk.K]

Enig...Håper hun kommer seg på beina snart,og det er INGEN skam å motta hjelp !!

sign !

Ville bare si at du virker som ei sterk jente Er ikke alltid like lett å ta imot hjelp, selv om man nesten ikke har noe valg.. Barna dine er heldig som har deg som mamma, som gjør alt for at de skal få tak over hodet og mat i magen, uten å bry seg om sin egen selvfølelse (som kan bli litt nedbrutt, uten grunn, når man må be om hjelp.. )..

Stor klem til deg

Tenkte akkurat det samme [:)]

sign[:)]

Signerer denne jeg[;)]

ORIGINAL: Lone_mor

signerer jeg og[:)] du er knalltøff, og den beste mammaen dine barn kunne hatt[:)]

Stoooor klem til deg LilleMag[:)]

Enig med dere alle[:)]

altfor mangen er for stolte til å ta imot hjelp. men at du tar i mot den hjelpen du får her inne, det viser bare styrke[;)][:)][:)]

Back
Topp