lillelam klær og reimadress spørsmål

Reima dressene er store i str. Men vår/høst dressene ermindre enn vinterdressene. Her kommer hun mindste til å bruke 98 i vinterdressen iallefall første del av neste vinter. Hun bruker 104 i klær. Så dressene følger du alder selvom de bruker større i vanlige klær.
 
Det var en fin dress... Hvor har du funnet den ?? Vi har bare en ulldress i lillelam og den er helt vanlig i str...  Reima har jeg hørt at er store i str:)
 
røffogtøff.no

syns de dressene ser så fine ut, men har termin i slutten av august, og lurer på om de er veldig tynne. prøver å finne ut av det..:p
 
lurer på om den dressen er den samme som mamma har kjøpt til tulla mi, om det er det er den ganske tynn, men regner med den holder frem til november går ann å ha ull under :) Den kan forresten gjøres om til en hel pose ved å ta glidelåsene helt ut og kneppe sammen istede :)
 
Lillelam er vel liten i str synst jeg, men alikevel vokser den med barnet! Jeg kjøpte ulldress i 68 som gutten min hadde fra han var 6 uker til 6 md! :) Reima varierer, viterdressen han hadde i 80 varte lenge, men når jeg kjøpte til denne vinteren i 92 er den liten nå, men det har vell litt med hvor fort de vokser.
 
Back
Topp