Lillelam dress

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Kan få kjøpt en brukt :)
Men lurer da på om det er vits nå? Minien min er 68 cm å dressen er str 74. Så kan jo kanskje ikke bruke denne til høsten.

Jeg vet ikke hvor tykke de er. Så til dere som har erfaring :) er den kjekk å ha selv nå å kanskje varmere dager ?

tror nok de er fine nå, men kan ikke ha så mye utenpå. Kommer jo såklart ann på hvor varm det er. her går snuppa i ulltøy utenpå body og strømpebukse når hun er ute. så vil tro det er greit nå frem mot litt varmere tider :)

Hvis det er den tykke så blir vel den varm utover ? Mi er 4 mnd og bruker 74 nå.. De er små i størrelsen.

Hvilken type er det da? finnes både tykke og tynne dresser! 74 blir nok for lite til høsten.
Jeg vurderer å kjøpe en tynn ulldress til kalde sommerdager, men den tykke fra lillelam blir alt for varm!

Jeg bruker den nå i str 74. Jenta mi er straks 9 mnd og bruker str 68 til vanlig. Lillelam dressen er for stor...
Vi har den tynne da

Kansje de er større i str? Min bruker 68/74 så nå tørr jeg ikke ta sjangsen på den tykke hvertfall :)

Mye mulig. Ingen erfaring med den.

Men passer nok ikke til høsten uansett tenker jeg.

Lillelamdressen er både stor og liten i størrelsen. Kjøpte str 62 før hun ble født og den var veldig stor til henne med sine 2,5 kg, men samtidig mindre enn andre vi hadde i str 50. Hun brukte den til hun var 5mnd og da hadde jeg ikke lagt ned ermer og bein engang og hun brukte str68/74. Sluttet å bruke den fordi det ble sommer og for varmt :)

Vi har 62 og brukt siden fødsel, passer enda. Nå er hun 3mnd, 7kg og 62cm :) passer fint enda, har 74 i den tynne men ikke i bruk enda. Dressene kan brukes utrolig lenge! Kan snitte opp på armer og ben:)

Hadde ikke kjøpt den str nå. Låner en i str 74 selv, og den passer nå om en ikke bruker den vott/sokk -"funksjonen". Bruker den ikke så mye nå heller, for den er bittelitt tykk syns jeg. Har kjøpt en i str 86 mener jeg, som er ment for høsten:)

Vi har og bruka den mykje. Mini bruka 68 i klær, men går veldig fint å bruke den vi har kjøpt i 80. Bruka dressen i vogna når han søv eller i bilstolen.

Back
Topp