Lillejenta87

mamma84

Glad i forumet
Hei!

Er så spent på å høre hvordan det er med deg og den lille.....?

Hvordan gikk fødselen???

Har allerede spurt på en annen tråd, men det var jo lurere å starte en ny...[:D] Går det bra med dere?

Det var det jeg så, men tenkte det var lettere å få svar hvis vi lagde en ny tråd.... [:D]

ja nå er vi spente????håper vi hører noe snart.[:D]

Luringen [;)]

[:D]

hei hei!!!må bare spørre om når det er vanlig at de lytter etter hjertelyd. jeg er i uke 19+5 og legen min har enda ikke gjort det... men vet at det er liv inni der vertfall. MASSE! kjempe herlig... skal ikke på ultralyd før neste tirsdag. har ventet så lenge nå!! vil se babyen min!

Legen min og jordmor lytter alltid til hjertet. Dette gjorde de første gang når jeg var 11 eller 12 uker.

skal til jordmor for første gang den 13 september, så da får jeg sikker høre da. syns bare at det er litt rart at de ikke har gjort det før. tror du/ dere at de har glemt meg siden jeg skal så seint innpå ultralyd. er jo nesten i uke 21 da. klarer de å se alt for det om?

De har nok ikke glemt deg, men det er ofte stor pågang på rutineultralydene. De kommer nok til å se det de trenger, tror ikke du trenger å bekymre deg. Jeg var også sent på ultralyd. 20 uker, og det var ikke noe problem.

godt å høre!!! første graviditet og da er det jo så forferdelig mye jeg lurer på!! er forresten helt forelsket i det navnet du har funnet til jenten. kjempefint!!!!!

Tusen takk for det!!!!

Er våres første også, så da er det ekstra spenende. Hvor langt på vei var du igjen?

Ville bare si det at jeg var egentlig 3 uker for sent på Ul sist gang...Kom i det som var 18-uker,men ble flytta til 21-uker! Og jordmor som tok Ul så alt like bra da...
Ang hjertelyd,så er visst de nye prosedyrene de følger sli kat de ikke lytter etter hjertelyd før etter du har vært på Ul!!!

Back
Topp