lillejenta mi e opperert

Frøken Happy

Glad i forumet
Da hva lille prinsessa mi operert .. å vi e kommen heim ..å ho e i fn form:)

men var noe som rørte mamma hjerte mitt veldig.. etter mye redsel.å gråt når vi kom inn på operasjonsstuen, fikk hun holde narkose masken selv..å hun ble mer å mer borte, akkurat før hun sovnet, snudde hun seg mot meg å vinket så vidt med hånden sin..åååå   klarte jo selfølgelig ikke holde tårene tilbake... kommer aldri til å glemme det .. elsk jenta mi

Uff, jeg vet akkurat hvordan du har det. Sønnen min har vært i narkose 3 ganger. Det var kjempe ekkelt å se da han fikk masken over ansiktet. Tårene presset på.

Kan jeg spørre hva hun er operert for?

så bra at alt gikk fint... God bedring

men har nok ikke fått med meg hvorfor hun skulle operer da... men det er ikke så viktig i grunn bare alt er bra nå[:)]

Operert berrebort mandlan...[:)]  men narkose e en skummel sak [&:]

Jeg får helt klump i magen av og lese, kan tenke meg det satt godt i mammahjertet ja!![:(] Er nok ikke lett og se ungen sin igjennom noe sånn! Så godt og høre at alt gikk fint, selv om jeg ikke vet hva det dreide seg om! Stoor klem til jenta di![:)]

ORIGINAL: Hot*Mama

Jeg får helt klump i magen av og lese, kan tenke meg det satt godt i mammahjertet ja!![:(] Er nok ikke lett og se ungen sin igjennom noe sånn! Så godt og høre at alt gikk fint, selv om jeg ikke vet hva det dreide seg om! Stoor klem til jenta di![:)]

signerer denne..

ORIGINAL: Hot*Mama

Back
Topp