Lillehammer

kosemor

Glad i forumet
Da er vi godt på plass på Lillehammer og her var det stille.. Kun oss , et tvillingpar også kom det en liten til ved dagskifte..
Frøkna hadde hvert stabil og fin under frakt og fortsetter å trives her

Vekt idag er 1128g ikke lenge til hu tar igjen fødselsvekta på 1211 g om hu fortsetter å gå opp 40 g i døgnet
ImageUploadedByBV Forum1373497559.394311.jpg
Hu har hvert skikkelig våken i efta..

Føler meg så ivaretatt her for de anbefaler meg å reise hjem så ofte jeg kan å kose med frøkna hjemme mens hu ikke er avhengig av meg i kuvøsa, føler de i Oslo så stygt på meg når jeg pratet på å hjem ofte.. Plutselig kommer ammetiden og da slipper man ikke unna så lett

Da er vi godt på plass på Lillehammer og her var det stille.. Kun oss , et tvillingpar også kom det en liten til ved dagskifte..

Vekt idag er 1128g ikke lenge til hu tar igjen fødselsvekta på 1211 g om hu fortsetter å gå opp 40 g i døgnet
Vis vedlegget 21874

Føler meg så ivaretatt her for de anbefaler meg å reise hjem så ofte jeg kan å kose med frøkna hjemme mens hu ikke er avhengig av meg i kuvøsa, føler de i Oslo så stygt på meg når jeg pratet på å hjem ofte.. Plutselig kommer ammetiden og da slipper man ikke unna så lett
De sa også at det er en sovestol ala sovesofa på rommet mitt som mannen kan sove på og de kan sette inn seng så storesøster også kan sove med oss her..

BT mitt var 130/80 idag uten å ha tatt bt tabl... på første sv. Skspskontroll i uke 4 så var det 150/80.. Så kan vel endelig tenke at dette BT er bra.. Skal måle det i morgen også..

Fått legen til å skrive resept på hormonspiral idag som jeg tenker å sette inn på 6 ukers kontroll.. Tørr ikke bli mer gravid nå med tanke på to alvorlige preklamsi svangerskap med ks i uke 28+2 begge gangene

Vis vedlegget 21874

så liten å nusselig ho e :-) å så bra att alt går bra! Så bra att derbli tilrettelagt for att pappa å storesøster åsså kan overnatte om ønskelig :-)

Dette var fint å lese! Blir ikke bedre en at snuppa er stabil og at du føler at dere blir godt i vare tatt, hele familien :)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

For en flott jente, og så bra at hele familien blir ivaretatt så bra av sykehuset :) da blir jo alle fortere sterke også :)

Så bra at dere har fått kommet dere "hjem" igjen. Kjenner jeg blir glad hver gang jeg får en melding om at det har kommet en oppdatering i fra deg, så kjekt å se at lille prinsessa klarer seg så bra og også nå at sykehuset klarer å tenke hele familien oppi det hele! :)

Så gode nyheter. Og guuud som jeg gleder meg når jeg ser dette pittelille nurket ditt ❤ såå søt! Godt du også klarer å ta vare på deg selv oppi alt og st dere får prioritere litt familietid:))
Skjønner at de er redd for å bli gravid igjen ja. Er det stor sjanse for at det ville blitt tilfelle ved neste graviditet også når du har hatt det sånn på de to første?

Så bra å lese at det går rette veien med dere!:)
Nydelig jente<3 Hun er nok ei tøff lita ei:)

Så gode nyheter. Og guuud som jeg gleder meg når jeg ser dette pittelille nurket ditt ❤ såå søt! Godt du også klarer å ta vare på deg selv oppi alt og st dere får prioritere litt familietid:))
Skjønner at de er redd for å bli gravid igjen ja. Er det stor sjanse for at det ville blitt tilfelle ved neste graviditet også når du har hatt det sånn på de to første?
Ja det kan være en stor risiko.. Itillegg vil ikke livmora greie en fødel etter to ks så da hadde det blitt et ks til

Ja det kan være en stor risiko.. Itillegg vil ikke livmora greie en fødel etter to ks så da hadde det blitt et ks til
Ok, ja da forstår jeg at du vil sette strek :) men to prinsesser må jo være bra :):):)

Ok, ja da forstår jeg at du vil sette strek :) men to prinsesser må jo være bra :):):)
2 prinsesser er bra ja :)
De kommer til å få mye glede av hverandre.. Hadde hvert kos med en gutt også. Men orker ikke tenken på sykehus og ks en gang til... Ikke er det sikkert det hadde kommet en gutt eller kunne blitt tredje jenta

2 prinsesser er bra ja :)
De kommer til å få mye glede av hverandre.. Hadde hvert kos med en gutt også. Men orker ikke tenken på sykehus og ks en gang til... Ikke er det sikkert det hadde kommet en gutt eller kunne blitt tredje jenta
Det tror jeg nok at de vil :) Og som du sier er en jo ikke garantert gutt neste gang. Mannen her vil ha ett barn til hvis denne også er en jente, men da kan han jo likegjerne få fjerde jenten....

Back
Topp