lillehammer treff?

MinaFina

Elsker forumet
noen som er lysten på et lillehammer treff snart?[8|][:D]
er ikke så mage ukene igjen før babyene begynner å poppe ut tenker jeg[:)]

så bra[:D]
jeg er sjikklig klar for å treffes, så er bare å si når og hvor, så er jeg der[:D]

er med jeg! bare si når og hvor[:D]

så bra vi er flere[:D]

dytt dytt[:D]

får dytte litt jeg også.. Er det ikke flere lillehammer-(og omegn)damer???

det er minst 2 til, men er ikke sikkert de har tid til å snike her i dag[:)]
får dytte litt i morra å, og se hvor mye respons vi får[;)]

dytter igjen jeg[:D]

Se her ja, det hadde vært koselig da! Bor 1t unna, men har jeg mulighet så kommer jeg[:D]

så bra[:D] håper vi finner en dag som passer for alle[:D]

ORIGINAL: Cowgirl86

Se her ja, det hadde vært koselig da! Bor 1t unna, men har jeg mulighet så kommer jeg[:D]

siden du bor så langt unna så kunne jo kanskje du sagt noen tider som passer deg da? så tar vi det derfra? [:D][:D]

ORIGINAL: *julilykke*

siden du bor så langt unna så kunne jo kanskje du sagt noen tider som passer deg da? så tar vi det derfra? [:D][:D]

det var smart[:)]

dytt dytt[:D]

dytt dytt

hmm... virker ikke som det er fler som vi, kanskje vi bare skal bestemme oss for en dag snart[8|]

ORIGINAL: *julibaby*

hmm... virker ikke som det er fler som vi, kanskje vi bare skal bestemme oss for en dag snart[8|]

Virker sånn ja!! så da må Cowgirl86 si noen dager som passer for henne!!! [:D][:D]

Jeg skal nedover til Oslo den 11. og blir til den 16. så jeg vet ikke om dere vil vente til etter dette jeg?[8|]
Får ikke lønn før 10....[:(]

ehm.. for meg er det det samme om vi tar det før eller etter eller begge deler! hvilken dag er det i dag da? HMM.. 2 juni ja.. hehe.. hvis du vil vente til du har fått lønn så er ikke det noe stress..! :)

ehm.. for meg er det det samme om vi tar det før eller etter eller begge deler! hvilken dag er det i dag da? HMM.. 2 juni ja.. hehe.. hvis du vil vente til du har fått lønn så er ikke det noe stress..! :)

Are you sure?[:)] Supert! Har kanskje 600kr å klare meg på til jeg før lønn serdu, så er litt kjedelig å dra på bytur da..

Are you sure?[:)] Supert! Har kanskje 600kr å klare meg på til jeg før lønn serdu, så er litt kjedelig å dra på bytur da..

skjønner den!! da satser vi på å ta det etterpå.. så knip bare igjen damer!! hehe.. da sier du i fra om hvilke dager som passer deg, så tar vi det derfra:)

Back
Topp