Lillehammer treff

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
Hei:)

Jeg har bråbestemt meg for å dra på hytta i morgen.
Den ligger ca 30 min fra Lillehammer. Jeg tror jeg har fått med meg at Frk.Spent og baby<3mai ikke bor kjempe langt unna? Evt flere? Hva med å treffes i morgen med babyene våres??
Satser på å kjøre herfra ved 10 tiden, og da er jeg på Lillehammer ca 12:30 isåfall :)

Åååå så koselig!!!! J bor på lillehammer....åsså har j en avtale i morgen...:(((( nei nå ble j lei meg altså...skal du bare være her i morgen? Er ledig på fredag formiddag før 13 evnt...eller så må j prøve å få gjort om på den avtalen i morra, d hadde jo vært så koselig å møtt deg!!!:)

Åååå så koselig!!!! J bor på lillehammer....åsså har j en avtale i morgen...:(((( nei nå ble j lei meg altså...skal du bare være her i morgen? Er ledig på fredag formiddag før 13 evnt...eller så må j prøve å få gjort om på den avtalen i morra, d hadde jo vært så koselig å møtt deg!!!:)
Typisk at det er nedetid på forumet... Haha! Jeg har kun mulighet i morgen pga jeg får besøk opp på fredag:(

Men dette ble jo veldig kort varsel da, så skjønner om det ikke går, og jeg vil jo ikke ødelegge planene dine. Men det hadde jo vært kjempe hyggelig om vi fikk det til- absolutt :)

Søren klype!
Jeg har 5 mnd kontroll i morgen, aner ikke hvordan lillegutt reagerer på vaksinen. Forrige (3mnd) gikk kjempebra! :)
(Hva tror dere? Blir han trett og evt lett feber så tåler han vel en tur? )

Jeg bor 1 time unna Lillehammer og det hadde vært så kjekt å møtt dere!

(Har forresten en bitteliten pakke liggende til Frida fra forrige trefforsøk :p )

Søren klype!
Jeg har 5 mnd kontroll i morgen, aner ikke hvordan lillegutt reagerer på vaksinen. Forrige (3mnd) gikk kjempebra! :)
(Hva tror dere? Blir han trett og evt lett feber så tåler han vel en tur? )

Jeg bor 1 time unna Lillehammer og det hadde vært så kjekt å møtt dere!

(Har forresten en bitteliten pakke liggende til Frida fra forrige trefforsøk :p )
Hadde jo vært såååå gøy å møttes, om så bare for en time:)
Det trenger jo ikke å være noe store greier. ? Hva tenker dere?

Jeg tror vaksinen kommer til å gå kjempe fint :)

Slenger du deg med i morgen?? Så kaster jeg meg i bilen fra Ringsakers dype skoger? :p

J skal prøve alt j kan, m har en avtale på Gjøvik, så spørs når j kommer meg opp igjen fra der....arg altså, såååå typisk den ene dagen...:-/
Hadde vært så gøy altså:):):)
Du får ikke smisket med venninnen din og endret litt i rekkefølgen?:)

Frk spent : Hvis baby<3mai ikke kan i morgen , kunne du allikevel tenke deg å møtes ?

Jeg kan møte deg feks i Hamar/Brumunddal på en café eller noe? Så blir det ikke så langt for deg å kjøre hjem hvis han får en reaksjon ?

Takk for en herlig dag med deg og din lille prins FrkSpent:) Herlig gutt du har!
Utrolig følelse å endelig få et ansikt på hvem den fantastiske frkSpent var.

Vi har kost oss på en cafe i herlige omgivelser i dag, spist deilig mat og barna har ligget i sofaen og oppført seg eksemplarisk:)

Deler noen bilder med dere.
(Glemte å ta bilde av barna... Huff, haha)

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Back
Topp