Jeg har hatt et keisersnitt med jente født i uke 32+6 og en vaginal, jente født uke 39+0. Med førstefødte fikk jeg en kraftig infeksjon og inkludert nyfødtintensiven så var jeg innom 5 avdelinger på sykehuset. Kvalitet i absolutt alle ledd! Lå inne i 18 dager og følte meg veldig trygg. Denne gangen fikk jeg tett oppfølging i svangerskapet pga alt som skjedde sist, men gikk til uke 39 og fødte vaginalt, men nå fikk vesla en infeksjon. Måtte ligge inne i en uke på nyfødtintensiven, og det var like trygt og godt som første gangen. De er engler i hvitt

Jordmødrene under fødsel var også fantastiske. Føler jeg virkelig har testa Lillehammer, så der kan du føle deg trygg og ivaretatt!
Rommene er fine, fødestua jeg fikk hadde dobbeltseng, fødeseng og PC som de loggførte fødselen på. Ba om barselhotell etter fødsel, det koster 300kr natta for far, men det er det absolutt verdt for du kan ende opp med å dele et rom med ei anna ei, og da kan ikke far sove over.
Oppfølging etter fødselen var bra, fikk samtale med jordmor om selve fødselen og beskjed om å bare komme hvis det var noe som helst.