Lillegutten har snudd!!

Jeg kjenner hikkingen langt nede og mini har festet seg riktig vei :)

Betryggende! :) Jeg tror han har snudd seg, for er ganske sikker på at det er stumpen som stikker ut oppe, men så lenge jeg ikke fikk det helt bekreftet, så har det vært et lite uromoment.

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Åh så bra!!! Og så bra at vending var vellykket :) Har hørt at det ikke er en behagelig opplevelse, så da må det være ekstra surt om det ikke fungerer... Jeg er så spent på om min ligger i seteleie enda. Jeg tror egentlig ikke det, men jordmor var ikke helt sikker på om det var hode eller rumpe hun rikket på ved forrige kontroll. Hun ba meg kjenne etter hvor jeg følte hikkingen til babyen, og det føler jeg helt nede i bekken. Hvor kjenner dere andre hikking?? Skal på kontroll i morgen og hvis de fremdeles er usikre så blir det UL. Krysser fingre :)

Her er hodet godt festet i bekkenet. Pg jeg kjenner tydelig hikking nederst i magen :-)

Betryggende! :) Jeg tror han har snudd seg, for er ganske sikker på at det er stumpen som stikker ut oppe, men så lenge jeg ikke fikk det helt bekreftet, så har det vært et lite uromoment.

Får håpe han har det da :D Når skal du på neste kontroll? Ikke noe særlig å være urolig hvis du ikke trenger å være det :)

I dag :) Jeg er ikke veldig bekymret altså, men det er alltid greit å få det konstantert :)

Så bra han snudde seg :) Nå må han bare holde seg rett vei!

Sent from my iPhone using BV Forum

Åh så bra!!! Og så bra at vending var vellykket :) Har hørt at det ikke er en behagelig opplevelse, så da må det være ekstra surt om det ikke fungerer... Jeg er så spent på om min ligger i seteleie enda. Jeg tror egentlig ikke det, men jordmor var ikke helt sikker på om det var hode eller rumpe hun rikket på ved forrige kontroll. Hun ba meg kjenne etter hvor jeg følte hikkingen til babyen, og det føler jeg helt nede i bekken. Hvor kjenner dere andre hikking?? Skal på kontroll i morgen og hvis de fremdeles er usikre så blir det UL. Krysser fingre :)

Jeg visste lite om vending, så tror ikke jeg var klar over hvor ubehagelig det kunne bli. Hadde absolutt ikke noe med folkene å gjøre, for de var super. Men tror instinktene bare slo helt inn og ble litt sjokka noen sekunder. Alt i alt var det en fin opplevelse og takk gud for at det gikk, må få noe godt ut av det :p Anbefaler bare å holde ut, men selvfølgelig si ifra skulle det bli for mye, det sa de til meg :) Spent å høre hvordan det går videre for deg! Jeg kjente alltid hikking nede da han lå i sete.. Og kjenner også hikking nede nå som han ligger med hodet ned :p Så vet ikke helt om det er beste måten å avgjøre hvilken vei hun ligger, men det finner de jo ut på kontroll :) Krysser fingre for deg! :)

Hurra! Jeg skal på ul imorgen og videre på mr, så blir spennende å se hva det blir her. Hadde egentlig bestemt meg for å ikke ha vending, men det blir litt tryggere når man hører andre har hatt en god opplevelse :)
Så spennende :) Håper du får det slik du vil :) Ja de var virkelig dyktige folk som gjorde det her ihvertfall, på Nordlandssykehuset. Jeg følte meg så godt tatt vare på, og de har så gode prosedyrer på dette at det føltes veldig proft ut :) Overlegen som snudde han sa først til meg at ville ikke babyen rundt så kom hun heller ikke til å tvinge han, så enten gikk det eller ikke. Veldi enkelt men dog veldig ubehagelig. Men tror det var mest for det gikk så fort for min del. Masse lykke til uansett hva det blir! :)

Jeg visste lite om vending, så tror ikke jeg var klar over hvor ubehagelig det kunne bli. Hadde absolutt ikke noe med folkene å gjøre, for de var super. Men tror instinktene bare slo helt inn og ble litt sjokka noen sekunder. Alt i alt var det en fin opplevelse og takk gud for at det gikk, må få noe godt ut av det :p Anbefaler bare å holde ut, men selvfølgelig si ifra skulle det bli for mye, det sa de til meg :) Spent å høre hvordan det går videre for deg! Jeg kjente alltid hikking nede da han lå i sete.. Og kjenner også hikking nede nå som han ligger med hodet ned :p Så vet ikke helt om det er beste måten å avgjøre hvilken vei hun ligger, men det finner de jo ut på kontroll :) Krysser fingre for deg! :)

Nei, både lege og jordmor er usikre, så de har henvist meg videre til gynekolog. Like greit for da slipper jeg å lure :) Og hvis det er seteleie og det blir vendingsforsøk, så kjenner jeg at jeg ikke trenger å vite mer om det enn jeg allerede gjør ;)

Nei, både lege og jordmor er usikre, så de har henvist meg videre til gynekolog. Like greit for da slipper jeg å lure :) Og hvis det er seteleie og det blir vendingsforsøk, så kjenner jeg at jeg ikke trenger å vite mer om det enn jeg allerede gjør ;)

Ja det høres bedre ut, så får du tatt en ul så ingenting er usikkert :) De var veldig usikre på meg, alle har trodd han lå med hodet ned, også var det en ul som visste det motsatte :p Og jeg vet jo at han har ligget sånn lenge, for det har jeg kjent. Men jeg trodde hodet var rompa :p
Og blir det vending så går det også fint, for entn går det eller så går det ikke :) Og da har vi ihvertfall prøvd å unngå keisersnitt eller seteleiefødsel :)

Back
Topp