lillegutt kaster opp igjen:(

*Kolibri*

Forumet er livet
[&o]
dakars lille kroppen begynner å bli sliten og tynn[X(]

ORIGINAL: Faerytale

Stakkar... har du hatt ham til legen?

ja var der på mandag men da var d pga mistanke om rs, men fikk d avkreftet..han kastet opp i forrige uke så har vært skikkelig syk i to uker nå og tror d varer fordi diare begynte i går og oppkast igjen i kveld, jeg blir sprø!!!

Stakkars lillegutt.....
kan kanskje være matalergi?

Stakkar lille... Håper det gir seg snart, og at dere blir friske i heimen alle mann *klemmer*

ORIGINAL: teamo10

Stakkars lillegutt.....
kan kanskje være matalergi?

jeg vet ikke, storesøster kastet opp i to uker her..så han er nok smittet[X(]

Å herregud...stakkars liten...hvis dere får store problemer med å få i han mat,væske...så ville jeg ha ringt legen igjen..og fått en sjekk til..god bedring :)

ORIGINAL: Neah

Å herregud...stakkars liten...hvis dere får store problemer med å få i han mat,væske...så ville jeg ha ringt legen igjen..og fått en sjekk til..god bedring :)

ja kjenner jeg har lav terskel på å ringe nå..fy søren så frustrerende å se han så innmari syk så lenge..skikkelig vondt[&o]

uff[:'(]
hvordan er allmentilstanden? hvis den er dårlig så ville jeg kanskje tatt en liten tur innom legen[:)]

ORIGINAL: klinkekulen

Huff [:(] Stakkar..håper det gir seg fort! Masse god bedring til lillegutt <3

Uff, ikke bra[:(].
Når storebror var på samme alder hadde han en slik rundte på halvannen mnd. Er grusomt for vi ble nesten lagt inn. Han gikk ned 2 kg og veide såvidt 6 kg tilslutt når han var 9,5mnd. Bytt tannbørster til begge to og vask alle leker. Vet det er litt av en jobb, men er nødvendig når spysyken ikke gir seg.
Masse god bedring!!!

Back
Topp