Lillegutt har kommet!!

LoppedFrua

Blir kjent med forumet
Jeg som var så urolig for å bli satt i gang, gikk og la meg i går etter Ylvis. Da mannen kom å la seg like etterpå, lå vi litt å snakket om hva som ventet neste dag. Plutselig smeller det til i kroppen, og helt ut av det blå kommer det en veldig sterk rie. Straks kommer det enda en, og mannen ringer Ahus som gir oss klarsignal til å komme.

Vi fikser med barnevakt, og kommer oss avgårde innen kl 12. Når jeg kommer til ahus har jeg 5cm åpning, og sterke og tette rier. Jeg står på knerne og jobber meg igjennom mens mannen maserer korsryggen(veldig godt). En time senere sjekker hun meg og åpningen er da 7cm. Etter en stund til kjenner jeg behovet for å presse, da hun undersøker med er jeg 10cm, de velger å ta vannet for at jeg skal kunne presse.

Etter fire pressrier kommer endelig "lillegutt" på 4920gr, 59cm lang og hode omkrets på 38 cm. Jeg er så stolt over at jeg klarte det uten noe smertestillende, og jeg trengte kun 2 små pyntesting nedentil. Helt forelsket <3

Gratulerer så mye med den "lille gutten" hihi :) ikke ofte jeg hører om en sånn lengde heller :)
Gikk du over tiden?
Kos dere masse :)

Gratulerer :-D så deilig å endelig ha baby i armene! Høres jo ut Simen grei og fin fødsel :))

Gratulerer så mye med fine "lillegutten". Så bra kroppen din fiksa alt på egenhånd :-)

Gratulerer så masse!
Bra du slapp igangsetting. Høres ut som en veldig fin fødsels opplevelse :D
Kos dere masse i dagene som kommer.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye med den "lille gutten" hihi :) ikke ofte jeg hører om en sånn lengde heller :)
Gikk du over tiden?
Kos dere masse :)

Jeg fikk sjokk da han ble veid og målt, visste ikke at de kunne bli så lange :-) Ja jeg gikk til uke 42, så han modnet seg nok godt den siste tiden. :-)

Gratulerer med gutten :) stor og flott kan jeg tenke meg :) min ble jo en liten kylling i forhold med sine 2930 gram og 46 cm lang :)

Gratulerer så masse!! :) Så bra at kroppen ordnet opp på egen hånd :) Kos deg med den lille gutten din.. :)

Oi for en stor gutt!!!
Gratulerer sååå masse :-)

Jeg fikk sjokk da han ble veid og målt, visste ikke at de kunne bli så lange :-) Ja jeg gikk til uke 42, så han modnet seg nok godt den siste tiden. :-)

He he, det skjønner jeg godt :)
De er jo veldig fine når de er store :)

Jeg har gått fult over med mine og de har ligget på litt over fire og 51 lang :p

Gratulerer med stor liten baby :)

Gratulerer!! Hørtes ut som en fin fødsel. kos dere masse i tiden fremover :)

Back
Topp