• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Lillegutt har flyttet til eget rom

shewolf

Gift med forumet
Etter å ha slitt med å legge lillegutt tok vi skrikekuren på ham, fordi vi ikke visste våre arme råd lengre. Etter to legginger legger han seg nå fint og sovner av seg selv [:)] Men så har problemet vært at han har drevet og våknet opptil flere ganger utover kvelden/natten og ikke ville lagt seg til å sove igjen. Var på hs idag og spurte om råd. Vi ble enige om å legge ham på eget rom og gå inn til ham hvert 10. minutt når han skrek. Jeg tok det opp med sambo, og vi ble enige om å prøve dette.

Så vi flytta senga til lillgutt inn på det som er hans uferdige, framtidige rom, og la ham ikveld. Vi slapp å gå inn til ham etter å ha lagt ham, for etter 10 minutter sov han. Og siden har det vært stilt! Krysser fingrene for at han sover hele natta uten å våkne nå!

Jeg trodde det kunne bli en litt vanskelig overgang for ham å bytte rom når han enda våknet opptil flere ganger om kveldene etter å ha lagt seg, men fant ut at det var bedre å ta "èn kamp" istedet for to (først lære seg å sove om natten og deretter bytte rom når han endelig hadde lært seg det første). Men fantastisk nok ser det ikke ut til å bli noen kamp!

Litt tidlig å juble enda, men jeg greier ikke å la være: JIPPI! [:D]

Back
Topp