Lillegutt har fått.........

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
sin første tann, nede........

Lille vakringen ... Noen andre søtinger som har fått tenner?

Åååå, de blir så søte med tenner :)

Her er det ingen enda og hvis hun er som storesøster blir det lenge til. Hun var nemlig 8 mndr når første dukket opp :P

Herlig!
Her er det to tenner nedi munnen som nettopp har brutt fram. Ser de såvidt. Merka plutselig at det var noe kvasst i gommene da hun putta fingeren min i munnen. Merka ikke så mye til det egentlig.

Her har lillesnuppa fått en tann nede i munn, fikk den da hun hadde noen dager med feber for 2 uker siden, hadde nettopp noen dager med litt temperatur igjen så regnet med det kanskje kom ei til tann, men den er ikke brutt gjennom enda... Men hu klør innmari i munn da, skal tygge på alt:))

Her fikk mini to tenner nede da han nettopp hadde fylt tre mnd, nå har han fått en til oppe, og tre til er iferd med å bryte igjennom. Herlige tanngliset, men AUAU å amme til tider!

mini fikk to stk når han var 3mndr... Og elsker å bruke puppen til biteleke... auau!

Han klr fææælt i munnen nå, så lurer på om noen til er på vei, men kjenner ingen ennå..

Her er den ene nede halvveis oppe og den ved siden av kan skimtes så vidt. Synes litt synd på han, for ser at når han sutter på tommelen så begynner han å blø, den er så skarp :(

Ingen tenner enda, og tror puppene mine håper det tar en stund til før de kommer...:)
Er vondt nok når hun biter uten tenner:/

Sannheten skrev:
Her er den ene nede halvveis oppe og den ved siden av kan skimtes så vidt. Synes litt synd på han, for ser at når han sutter på tommelen så begynner han å blø, den er så skarp :(

Auda.. emoticon Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på.. Lille suger også på tommelen innimellom, og dette høres da vondt ut. Hmm.. håper de drøyer litt til disse tennene.

lennypenny skrev:
Nå har han også fått 2 tenner... Med 5 dagers mellomrom:)

3 tenner nå ;) 1 uke etter den siste :)

Kom 2 tenner her også for noen uker siden :) uke med urolig søvn før, håper ikke det blir slik hver gang det kommer tenner :S

Og jeg som håpet tennene skulle drøye litt.. Han fikk sin første for to dager siden, og den andre bryter straks gjennom.
Litt tufs (røde kinn, litt varm og oftere bæsjebleier) de siste dagene, men humøret er det ikke noe å si på.
Og ingen biting foreløpig.. 

Back
Topp