M Mixime Forelsket i forumet 22 Jan 2011 #1 Uff så slitsomt...Han baare griner og griner..Får ikke i han mat heller..Også vet jeg ikke hvor han har vondt[:(] Pluss at vi er helt på felgen fordi han ikke sover litt en gang om natten... Har vart i 8 mnd snart.. *syyyyting*[:'(]
Uff så slitsomt...Han baare griner og griner..Får ikke i han mat heller..Også vet jeg ikke hvor han har vondt[:(] Pluss at vi er helt på felgen fordi han ikke sover litt en gang om natten... Har vart i 8 mnd snart.. *syyyyting*[:'(]
Anlipa Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Septemberbarna 2019 22 Jan 2011 #2 huff, dette hørtes slitsomt ut, er veldig krevende med syke barn, og når han ikke sover særlig fra før hjelper det lite og være syk i tillegg[:(] God bedring til lillegutt, og håper mor og far får seg en god natts søvn snart og ladet opp batteriene skikkelig[:)]
huff, dette hørtes slitsomt ut, er veldig krevende med syke barn, og når han ikke sover særlig fra før hjelper det lite og være syk i tillegg[:(] God bedring til lillegutt, og håper mor og far får seg en god natts søvn snart og ladet opp batteriene skikkelig[:)]
T TinaL Forumet er livet 22 Jan 2011 #3 Huff, syt i vei for det hjelper :) Er slitsomt når de ikke vil sove, og blir ekstra ille når de er syke og ikke vil spise heller :( God bedring til lillegutt <3
Huff, syt i vei for det hjelper :) Er slitsomt når de ikke vil sove, og blir ekstra ille når de er syke og ikke vil spise heller :( God bedring til lillegutt <3
carinasverden Forumet er livet 22 Jan 2011 #4 Uff, skjønner godt at det er slitsomt[&:] Håper han blir fort frisk! Ammer du? for isåfall så er det mange forkjøla/syke babyer som bare vil ha pupp når de er syke og da får man jo ihvertfall i dem litt væske og mat[:)]
Uff, skjønner godt at det er slitsomt[&:] Håper han blir fort frisk! Ammer du? for isåfall så er det mange forkjøla/syke babyer som bare vil ha pupp når de er syke og da får man jo ihvertfall i dem litt væske og mat[:)]
M Mixime Forelsket i forumet 22 Jan 2011 #5 Tusen takk dere [:)] Han skal værfall ligge i sengen vår i natt... Så slipper jeg verfall og stå opp...
Tusen takk dere [:)] Han skal værfall ligge i sengen vår i natt... Så slipper jeg verfall og stå opp...
FrøkenH Juni12s motiverende VIP 22 Jan 2011 #6 ORIGINAL: lillebebis Huff, syt i vei for det hjelper :) Er slitsomt når de ikke vil sove, og blir ekstra ille når de er syke og ikke vil spise heller :( God bedring til lillegutt <3 sign<3
ORIGINAL: lillebebis Huff, syt i vei for det hjelper :) Er slitsomt når de ikke vil sove, og blir ekstra ille når de er syke og ikke vil spise heller :( God bedring til lillegutt <3 sign<3