Lillegutt endelig i egen seng!

markrete

Glad i forumet
Gresskarfrøene2023
Etter tre måneder med pupping for å få sove og egentlig hele natta, har han endelig funnet ut at å sovne i egen seng og uten puppen ikke er så vanskelig! utrolig deilig. Går inn og legger han i senga si når han er trøtt, legger meg på siden av han og poff... han sover, og mamma og pappa kan ha alenetid i stua.

Er meget glad for at jeg hørte på det ene rådet jeg fikk om at han kom til å sovne og sove i egen seng når han er klar for det. Det var jo rett, det!
 
Så deilig! Må være godt å endelig få litt fred på kveld og natt etter tre mnd :) vel fortjent!
Det bruker jo å ordne seg det meste med litt tid. :)

app'en
 
Så bra at han sover i egen seng:) her sover han med oss enda, han er jo ikke 2 mnd enda, så han skal få lov en stund til:)
Jeg er litt delt på det punktet kjenner jeg, på en måte nyter jeg å ha babyen med meg hele tiden, men samtidig skal det bli fantastisk å få kveldene tilbake;)

♡appen♡
 
Så deilig! Vi har det ganske greit vi også - han får pupp når han skal sove men passer på å legge ham i senga si (som står helt inntil vår, uten sprinkler på den siden) før han sovner. Han har sovnet mellom 19 og 20 den siste uka og faktisk sovet til etter kl.01!
 
viktig og pleie kjærligheten også :) deilig når de nydelige små får litt rutiner og føler seg trygge i egen seng! :)
 
Det var utrolig deilig for oss som par, ja. Vi trenger den alenetiden. Vi trenger ikke gjøre så mye, jeg kan rydde mens han jobber, men vi har ikke konstant en baby på armen og jeg kan gå å slå meg ned på fanget hans om jeg vil det, hehe. Deilig å kunne gjøre som man vil i noen timer på kvelden :)

Aner ikke hvorfor det plutselig greit å ligge i senga, men han var vell bare klar for det! Han har kanskje skjønt at mamma er her uansett ;)
 
Høres fantastisk ut:) viktig med egentid og kjærestetid!:) legger du han bare rett over i sengen etter du har ammet? Før han sovner ordentlig? Gjelder det dagtid og? Har en liten gutt på 10 uker som heller ikke vil sove i egen seng, bare helt tett inntil meg. har jobbet med å få han i egen seng lenge, men det har han ikke ønsket ennå. Han er veldig på kroppskontakt og kos hele tiden, det er veldig kos & godt, men gleder meg til litt kjærestetid og!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja. Ammer og legger han i senga.. av og til sovende fra før, og av og til blir han lagt våken og klarer å sovne selv. Dagtid er ikke helt likens nei, da sover han helst på fanget eller i vogna(den må være i bevegelse da...).

Min ville også bare ha kroppskontakt og kos før det plutselig ble greit å ligge alene. Det kommer sikkert etterhvert når han er klar for det! Man må bare være tålmodig ;)
 
Back
Topp