Lillegutt 20 mnd når neste kommer

vente

Flørter med forumet
Har en gutt fra før som blir 20 mnd når neste kommer, er dette tidlig? Ser de fleste her har barn som er 2 år, eller er det andre som har barn på 1 år her også? Tenker det kommer til å bli travelt, det var ikke helt planlagt denne gangen, men vi gleder oss jo likevel :)
Andre som har erfaring med å få to som blir litt tette i alder?

Nei da, det går sikkert fint.
Her blir min gutt 22 mnd, og jeg gleder meg til å kunne gjøre ham til storebror :D

har sett at det er flere som får tette her ja:) vi hadde 23 måneder mellom de to første. Er litt hektisk selvfølgelig, men veldig koselig. Tror at så lenge man ikke opplever masse sjalusi så går det veldig bra!

Sønnen min er 1år, men blir 2 år den mnd babyen forhåpentligvis kommer <3
Synes det er super aldersforskjell jeg :D

Går sikkert bra! Men at det blir hektisk er nok riktig. Vi ville gjerne ha to tette selv vi, men jeg slet så lenge med bekkenplager etter forrige svangerskap, at jeg turte ikke annet enn å trene opp kroppen en god stund før et nytt svangerskap. Blir rett over tre år mellom våre, og håper det ikke er for mye...

min gutt blir 2 år mnd før nestemann kommer, tenker 2 år mellom er perfekt, "slitsomt" blir det uansett om det er 2 eller 4 år mellom de, forskjellige utfordringer til forskjellige aldre!!

Mellom de 2 første er det 2år mellom. Det er slitsomt og hektisk! Men anger ikke! 
De har ett skikkelig bra søskenbånd. Lillesøster henger etter storebror heletide, og han er flink til å inkludere henne i alt han gjør <3 Rørende og nyyydelig å se på :)

Min lillegutt er bare 8 mnd nå, så han kommer jo bare til å være 1,5 år... Så her blir det hektisk!

jeg ville egentlig ha de tettere, men her blir det 4 år mellom.. Syns det er litt mye, men situasjonen har vært slik at vi ikke har villet får flere mens jeg har gått på skole.. Så lenge han får seg ett søsken så er jeg fornøyd! Merker han begynner å få litt enebarn tendenser etterhvert  Han har nok veldig godt av litt konkurranse! Samtidig er han så stor at han forhåpentligvis får mye glede av det 

Her blir lillemor 18mnd når neste blir født... Var ikkje heilt planlagt dette heller... Prøver så godt eg an å sjå positivt på det, men det vert nok travelt.. Glede meg sjølvsagt, men syns det vart litt for tett... Men dei får nok veldig mykje glede av kvarandre på sikt! :)

Det går så bra så! Nr 1 her var litt over 20 mnd når nr 2 kom. Nr 2 kommer til å være 2 år når nr 3 kommer.

Her blir 5 år i mellom.... det er riktig for oss.
Det går går nok kjempe bra dere skal du se

Her blir det 24 mnd mellom og tror det blir helt perfekt!

Takker for svar! :) Er godt å høre positive erfaringer, selv om det blir travelt og slitsomt en periode. Man må jo bare gjøre det beste ut av det uansett :)

Her blir det akkurat 24 mnd imellom :) Vi vil veldig gjerne ha to tette å gleder oss masse til lille snupp skal bli storesøster emoticon

Der kommer nok til å gå veldig bra. Tenk så mye glede de får av hverandre når den minste blir litt større :) Her blir det i underkant av 2,5 år mellom. Vi hadde egentlig tenkt at vi skulle ha barn litt tettere, men jeg har ikke vært mentalt klar for en ny graviditet før nå.

Det kommer nok til å gå strålende skal du se. Her var storesøster 2 uker fra å fylle 2 år da lillesøster ble født. Det gikk overraskende bra:)

Back
Topp