Lillegull har gitt meg en god natt

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Ja i natt har han sovet utrolig godt. :)
Han tullet som vanlig mellom kl 21 og 02, men etter han sovnet i 2-tiden sov han helt til kl 07:30 :D
Jeg våknet innimellom og måtte jo selvfølgelig pirke i han flere ganger for å være sikker på at alt var ok :P
Herlig.

Men da var jo puppene så sprengeklar, og han ikke i nærheten så sulten at han klarte å tømme begge brystene.
Tenkte på å håndmelke litt og spare den melka til kvelden når han tuller sånn at jeg ikke blir så sår kanskje, men hvordan var det nå igjen da?
Jeg kan melke i en liten flaske og sette i kjøleskapet, og bruke den samme flaska til neste melking også? At jeg bare fyller på flere ganger i løpet av dagen?
Jeg skal ikke gi han med flaska men fra kopp tenkte jeg. Så flaska er bare til oppbevaring i kjøleskapet.
Hvor lenge holder melka seg i kjøleskapet?

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Om du "melker" deg å gir samme dag trodde jeg gikk... Er vel bare mme som må være fersk.... Har dessverre ingen fasitt, men du får jo ikke fryst d før d skal brukes igjen uansett så da må d vel gå bra å ha i kj.skap...

Så deilig med en god natt:)

Husker d der, at når endelig baby sover mange timer i strekk ligger mor med syyyyk melkespreng å bare håper på at dem skal våkne snart....

Hehe, blir liksom aldri fornøyde vi...:)

Nå sprenger det på igjen.
Han fikk mat da han våknet 7:30, han sovnet igjen og sover enda, må nesten bare melke meg tror jeg :P
Får få inn på ebay og handle oppbevaring bokser for melka ;)

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥

Back
Topp