Lillefredag!

Sasty

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2016
Novembergull 2017
MayDay2021
God morgen damer! Hva er planene deres i dag?

Jeg får besøk av barselgruppen min i dag, jeg skal lage pai. Laget mesteparten i går så det er enkelt å gjøre seg ferdig. Så skal jeg til mamma og være der til søndag :) håper vi får til å gå oss en tur når vi kommer dit.

Får besøk av veninne. Vi har jenter på samme alder som er kjempe gode venner også. Så blir koselig for våre jenter på snart 3 år og leke litt sammen. Jeg var dagmamma på den jenta fra de var 1 til 2 år. Har sinnssykt vondt i nakken og hodet. Så håper paracet med koffein tar det i dag.

Vi skal ut på tur i sola :D

Skal på mor-barn yoga om en times tid:-) Etter det blir det litt henging i Sandnes sentrum før jeg skal kjøre mannen for etterfylling av vaksine og så hente TrippTrapp stolen som ligger å venter på meg på babyshop :-)

Vi skal til skien og se på gård:)

Var på besøk i dag hos ei venninne og hennes 5 dager gamle jente☺️
Min "lille" på 3 mnd så jo gigantisk ut i forhold til henne.. Det er da man ser hvor fort tida går, blir nesten litt trist av hvor fort de vokser..!

I kveld skal jeg i forening. De ville jeg skulle ha med lillemann, men her er det rutiner på legging så han hadde ikke blitt så fornøyd med det nei☺️

Back
Topp