lillechristell

Linda76

Elsker forumet
Jeg vil bare gi deg en kjempe trøsteklem å si at du må ikke tro at du er noe dårligere mor eller at du har gjort noe kjempe uansvarlig!! Jeg har tre barn og hittils har to av dem ramla ut av senga eller sofaen....av og til skjer sånne ting, å det er dessverre bare sånn! Det er alltid lett å være etterpå klok, men ikke vær for hard med deg selv og ikke ta innpå deg at du kanskje opplever at andre er det!!(altså hard med deg)
Jeg håper du ikke er så sint og såra at du ikke vil være sammen med oss mere, for dette burde være og er ett forum for alle, og jeg tror ikke noen her er bedre mødre eller mennesker enn noen andre!![:)]

Det er trist når man ikke får den forståelsen og trøsten som man ønsker, men sånn er livet....noen ganger funker det ikke sånn!![;)]

Dette er kun ment for å trøste og vise litt forståelse tråd for lillechristell sine følelser og tanker....VIL IKKE krangle med noen!!!

Jeg må også si meg enig her.... Trodde de fleste barn klarte å ramle ned fra senga el sofaen, brenne seg på noe, klemme hånda i bildøra osv osv...en gang eller ti...[8|] ??
Jeg vet at både jeg og lillebror ramlet ned fra senga pga at mor sovna under nattamming...

Snuppa har ikke ramlet enda, men har fått flis i foten fra en kaktus og blitt stukket av en glemt nål i dåpskjolen..... grenser nesten til barnemishandling...[&:][8|]

Back
Topp