Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!Gratulerer så masse. Så gøy
Tusen takk! Ingen i vår familie eller vennegjeng kan visst lage jentebabyer altså! Det er bare å spørre i vei, jeg stortrives som guttemamma!Å så herlig! Gratuler med enda en gutt! Jeg kommer sikkert til å spørre masse spørsmål om guttebarn, vi har ingen i familien så jeg blir første guttemamma
Ja, de gikk veldig grundig gjennom. Magesekken, nyrene, hjerte, buk, blæra, nakkefold, 10 fingre og 10 tær, veldig betryggendeGikk de gjennom organer osv?
Tusen takk!Gratulerer
Ja, de gikk veldig grundig gjennom. Magesekken, nyrene, hjerte, buk, blæra, nakkefold, 10 fingre og 10 tær, veldig betryggende
Hun er utrulig dyktig, og har lang erfaring, var godt å få den Fastlegen insisterte i går på å lytte etter hjertelyden, og han fant den selvfølgelig ikke.. Som er helt vanlig så tidlig, men ble jo nervøs uansett Så nå blir det en god helg
Tusen takk! Var 13+1 på ultralydenGratulera med gutt ❤ Kor langt er du på vei?
Tusen takk!Åh så bra Gratulerer så mye
Tusen takk!Gratulerer, så herlig!!
Rart legen ikkje fant hjertelyden då! Om han ikkje va sikker på at han kom til å finne den utifra livmorplassering burde han absolutt ikkje prøvd nei. Har aldri hatt problemer verken eg eller lege med å finne hjertelyd etter uke 10, men såklart forskjell på folk veldig godt at du hadde UL rett etterpå då ❤Tusen takk! Var 13+1 på ultralyden
Jordmor nekter å høre før etter 16 + uker, og hun på ultralyden mente også at det var helt unødvendig å prøve så tidlig, passe irritert på fastlegen begge to altså Men ja, det ble en natt med dårlig søvn, men desto mer lykke under ultralydenRart legen ikkje fant hjertelyden då! Om han ikkje va sikker på at han kom til å finne den utifra livmorplassering burde han absolutt ikkje prøvd nei. Har aldri hatt problemer verken eg eller lege med å finne hjertelyd etter uke 10, men såklart forskjell på folk veldig godt at du hadde UL rett etterpå då ❤
Så herlig! Her blir det ca 2 år og 8 måneder i mellom så det lover godt! Ser jo hvor godt han og søskenbarnet har av hverandre, de har 1,5 år mellom og er gutterGratulerer. Fra før har jeg to gutter og de har veldig mye glede av hverandre og leker veldig godt sammen. 2,5 år i forskjell