Lillebror

Gratulerer så masse. Så gøy❤️

Å så herlig! ❤️ Gratuler med enda en gutt! Jeg kommer sikkert til å spørre masse spørsmål om guttebarn, vi har ingen i familien så jeg blir første guttemamma :eek:

Gratulerer ❤️❤️❤️

Å så herlig! ❤️ Gratuler med enda en gutt! Jeg kommer sikkert til å spørre masse spørsmål om guttebarn, vi har ingen i familien så jeg blir første guttemamma :eek:
Tusen takk! :joyful::Heartred Ingen i vår familie eller vennegjeng kan visst lage jentebabyer altså! :hilarious: Det er bare å spørre i vei, jeg stortrives som guttemamma! :love7

Gikk de gjennom organer osv? :)
Ja, de gikk veldig grundig gjennom. Magesekken, nyrene, hjerte, buk, blæra, nakkefold, 10 fingre og 10 tær, veldig betryggende :joyful:
Hun er utrulig dyktig, og har lang erfaring, var godt å få den:) Fastlegen insisterte i går på å lytte etter hjertelyden, og han fant den selvfølgelig ikke.. Som er helt vanlig så tidlig, men ble jo nervøs uansett :sorry: Så nå blir det en god helg :joyful:

Ja, de gikk veldig grundig gjennom. Magesekken, nyrene, hjerte, buk, blæra, nakkefold, 10 fingre og 10 tær, veldig betryggende :joyful:
Hun er utrulig dyktig, og har lang erfaring, var godt å få den:) Fastlegen insisterte i går på å lytte etter hjertelyden, og han fant den selvfølgelig ikke.. Som er helt vanlig så tidlig, men ble jo nervøs uansett :sorry: Så nå blir det en god helg :joyful:

Gratulera med gutt ❤ Kor langt er du på vei? :)

Gratulerer, så herlig!! :Heartred

Tusen takk!:Heartred Var 13+1 på ultralyden:)
Rart legen ikkje fant hjertelyden då! Om han ikkje va sikker på at han kom til å finne den utifra livmorplassering burde han absolutt ikkje prøvd nei. Har aldri hatt problemer verken eg eller lege med å finne hjertelyd etter uke 10, men såklart forskjell på folk :) veldig godt at du hadde UL rett etterpå då ❤

Gratulerer. Fra før har jeg to gutter og de har veldig mye glede av hverandre og leker veldig godt sammen. 2,5 år i forskjell

Rart legen ikkje fant hjertelyden då! Om han ikkje va sikker på at han kom til å finne den utifra livmorplassering burde han absolutt ikkje prøvd nei. Har aldri hatt problemer verken eg eller lege med å finne hjertelyd etter uke 10, men såklart forskjell på folk :) veldig godt at du hadde UL rett etterpå då ❤
Jordmor nekter å høre før etter 16 + uker, og hun på ultralyden mente også at det var helt unødvendig å prøve så tidlig, passe irritert på fastlegen begge to altså :oops: Men ja, det ble en natt med dårlig søvn, men desto mer lykke under ultralyden:love7

Gratulerer. Fra før har jeg to gutter og de har veldig mye glede av hverandre og leker veldig godt sammen. 2,5 år i forskjell
Så herlig! Her blir det ca 2 år og 8 måneder i mellom så det lover godt! :joyful: Ser jo hvor godt han og søskenbarnet har av hverandre, de har 1,5 år mellom og er gutter:)

Gratulerer så mye❤️Hvor mange år blir det mellom guttene? Har selv 2 gutter med 3 år mellom. De har utrolig stor glede av hverandre og er igrunn nokså avhengig av hverandre. Gled deg:happy:Var dette en UL du tok privat? Jeg skal neste mandag når jeg er 12+1. Håper jeg kan senke skuldrene enda litt mer da:happy:

Back
Topp