Lillebror :-)

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Tusen takk for gratulasjoner :-D
Her blei d travel gitt...
Bynte å få rie 12.20.. dem va ganske vond helt fra starten... sambo kom hjem fra jobb å vi ringte føden ca beskjeden va klar.. kom bare inn!!
Kl litt over 16 va vi på vei.. hadde rieteller på tlf å det va ca 5min mellom.. tok litt tid å komme sæ avgårde rett å slett fordi rien va så vonde å kom så ofte..
En times kjøring å d va selvfølgelig mye trafikk å litt veiarbeid så sambo kjørte fort!
Ca 8-10min før sykehuset gikk plutselig vannet! Da smalt det skikkelig tell å Va 2-2, 5min mellom.. da kjente æ å att æ ville litt presse..

Vi tuta på en stakkarS syklist m sykehuset som va på tur over veien, ikkje tid å bremse nei! Ut av bilen å fant en rullestol.. sambo nermest sprang inn! ;-) :-P
I gangen møtte vi på nån i ei seng som ropte ut.. pass opp dem har det travelt, åpne døra t dem :-)
Når vi kom t føden å ringte på alarmen kom jordmora som har fulgt mæ hele svangerskapet å æ blei såååå
gla! Ho sku egentlig no anna men sa bare vi bytte å kjørte mæ på undersøkelserommet. Da røyste æ mæ å sa æ må presse.. ho gikk ut for å hente ei seng.. æ sto fortsatt å kjente plutselig hode mellom beina. Sei t sambo att ungen kommer!! Han sprang ut i gangen å ropte "ungen kommer".. da kom det tre springanes.. to jordmødre å en student! Dem røska av klean, æ ville stå.. tre press så kom våres nydelige gutt!
Han hadde navelstrengen rundt halsen, men kom sæ med en gang!!

4minutt etter ankomst va lillebror ute! 52cm, 4110gram og 36 rundt hode :-)
Ble kun ei lita rift å æ e sååå gla æ hadde "mi" jordmor tilstede!
Va en fin, men rask fødsel!
Ved en neste gang drar vi innm en gang rien starte :-

Gratulerer såååå mye! :)
Nå kjente jeg faktisk at jeg ble rørt av historien din :) Kos dere masse fremover!

Utrolig historie!!! Igjen, gratulerer så mye!

Ja d e litt sånn du bare høre om... æ hadde aldri drømt om att det sku gå så fort... ca fem tima fra første ri... men storesøster gikk det ca 10tima.. så æ trudde nok vi hadde litt bedre tid.. men e gla vi rakk fram! :-)
Å d å se "mi" jordmor der på vakt va bare helt.. æ sa bare.. "æ e sååå gla for å se dæ" :-)

Gratulerer såååå mye! :)
Nå kjente jeg faktisk at jeg ble rørt av historien din :) Kos dere masse fremover!
Åh herremin så koselig! D e jo littsånn du bare høre om.. som æ skrev over her.. hadde aldri drømt om att det sku gå sååå fort... åsså sånn flaks å akkurat rekke fram! :-)
Æ e så gla
:-)

Hihi, fantastisk! Drømmefødsel da ;) nå må dere kose dere masse, gleder meg til å se bilde ;)

Back
Topp