Lillebror var på 3mnd kontroll!

*Kolibri*

Forumet er livet
Han er 66.5 cm lang og veier 6800g.
Alt var fint på kontrollen men vi må tilbake på veiing om en mnd fordi han er så slank[8|] jeje ser for meg det samme styret som vi hadde med vesla..hvorfor kan ikke jeg få blubbete barn?[8D]

Syns ikke det var så ille jeg[:)]

Gode gutten[:)]

ja jeg er ikke bekymret i det hele tatt, ser at han er annerledes enn storesøster. Han er bl.a mye mer glad i mat og sover mye mer[:)]
Men er så lei å måtte tenke på det, lei av å måtte dra på veiing utenom de ordinære kontrollene[>:]

Alt annet var bra da, han smilte og prata med hs masse og kom seg veldig fort etter vaksinene[:)]

Jøss, synes også det var fint jeg. Vetle var ikke så mye på 3 mnd. Lengde vet jeg ikke for det målte de ikke. Men han var 68 på 5 mnd så kanskje Theo er litt lenger. Men tror Vetle var 6450 g omtrent på 3 mnd.

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Jøss, synes også det var fint jeg. Vetle var ikke så mye på 3 mnd. Lengde vet jeg ikke for det målte de ikke. Men han var 68 på 5 mnd så kanskje Theo er litt lenger. Men tror Vetle var 6450 g omtrent på 3 mnd.

ja jeg mistenker at Theo er lang, så derfor viser kurven seg litt annerledes. Han har jo DEN dobbelkjakan, så ille kan det jo ikke være hehe[8D]

Så rart at du må på ekstra kontroll, det var det aldri snakk om med TB. Jeg hadde tilfeldigvis helsekortet hans rett ved siden av meg nå og på hans 3 måneders kontroll så var han 64,2 cm og 5385 g[8D] Ser at han veide 6215 da han var 6 mnd og bikket ikke 7 kg før han var 8 mnd[&:] -Så du har nok heelt sikkert ikke noe å bekymre deg over[:)] Men jeg synes det var rart at helsesøster mener gutten din trenger ekstra oppfølging, hun syntes sikkert bare at han var så søt at hun ville se han litt oftere[;)]

er ikke det en fin vekt?
huff, håper det ikke blir samme styr nei.
klemmer

Syns nå det var en fin vekt og lengde jeg!
Store fine Theo! Tror nok han er lang jeg også..
Det må de jo ta til betraktning også..

Syns det er unødvendig bry for foreldre noen ganger når de skal drive å nesten bekymre oss for bagateller..
Hadde du vært første gangs foreldre hadde du sikkert reagert på en annen måte..
Men jeg syns han hørtes stor ut jeg! [:D] Tror Sondre var 6300 gram på 3 mnd

ORIGINAL: Kjærringa på Toten

Syns ikke det var så ille jeg[:)]

Gode gutten[:)]

stor fin gutter sier nå jeg
3 månders kontroll før oss ikke dårlg.
synes han ser godt ut jeg da..

Heh, da Leander var 3 mndr veide han 5210 gram, men han var og 4 cm kortere enn Theo, syns uansett ikke det er noe å bekymre seg over. Så lenge han legger fint på seg og trivest så er jo alt i orden. [8|] Han er vel heller litt lang den gutten din og det er ikke farlig. [8D] Husker jeg irriterte meg over helsesøster da L var baby siden hun flere ganger måtte bekymre seg over at han veide litt lite. [8|] Han holdt seg hele tiden innenfor det grønne normalfeltet og vektkurven hans gikk jevnt og fint oppover og han var frisk og rask så jeg forstår virkelig ikke hva hun bekymret seg for. [>:] Alle babyer er ikke runde. [:-]

Back
Topp