Lillebror sparker som en gal her..

Exentrica

Forelsket i forumet
..og jeg skal liksom sove. Det er høyresiden som har fått det denne gangen, og de kjennes de sparkene!! Jeg merker godt hvor veggene i livmoren er for å si det sånn. Er vel ikke lenge til han når ribbeina nå :) 

Samma her, det er helt vilt! Kjennes ut som han tar spenntak nede i høyre hofte, slik at hodet deiser opp i ribbeina på venstre side. Og det kiiiiler...begynte å le skikkelig, hihi ;)

jeg skvatt i går så hardt han sparket her. Midt rundt navelen.. Skal ikke kjenne noe der jeg siden morkaka ligger foran hele forbanna magen. Har kjent ham helt nede i blæra og langs sidene. 
Her en kveld spaka han så hardt i blæra at jeg måtte løpe på do..  Veeeeeldig gøy og plagsomt på en gang 

Heia.. først av alt..gratulerer med passerte 24 uker.. er det mulig at tiden går så fort?? Begynner å få følelsen av litt liten tid.., men tror det ordner seg når julegavene er på plass :) Ikke lett å finne god stilling og sovne når den lille helst vil ha kontakt.. :) ble det noen timer søvn alikevel??
Her er det også veldig mye liv, mange sterke spark og helomvendinger.. syntes nesten det beste er når de turner rundt.. tror iallefall at det er hele ryggen og hodet jeg kjenner på utsiden av og til..
De er jo begynt å bli "store" nå, så godt mulig det er ribbeina som står for tur :) nesten 30 cm & 650g... må de bare bli boende i magen til alt er klart i den lille kroppen <3 <3 <3 sånn som jeg gleder meg til å få den lille i armene..

Ha en fin fin dag!!!

Hehe,kanskje ikke da man helst vil at han skal være aktiv. Håper du fikk sove til slutt i alle fall :D
Her er lille stille fra 10 om kvelden og til 06 på morgenen,da blir det fullt av liv :D Er så glad for at det er masse liv i magen igjen,har vært ganske rolig i noen dager nå.Har ligget med omgangssyken og verken fått i meg mat eller drikke..Så nå gleder jeg meg bare til jeg er helt frisk :D

Du får prøve å synge nattasang om han fortsetter slik ikveld ;)

Hihi, sånn er det her også, h*n vekker meg faktisk maaange ganger iløpet av natta allerede! En pitteliten turbo inni her tror jeg.. ;P
Håper du fikk sove godt til slutt da!! ;)

Fikk sove til slutt! I halv-to tida! Skulle heldigvis ikke opp før ni, men merker at jeg trenger en del timer søvn om natta. Holder ikke med 6-7 lenger. Foretrekker den turninga fremfor sprakinga jeg også, men samtidig er det greitt å kunne nyte sparkene enda, FØR de når ribbeina helt. Sist trodde jeg virkelig de skulle knekke. Støttet opp på utsiden hele tiden den siste måneden! 
Her er det full fart på formiddagen mellom 11 og 13 og på kvelden etter sengetid. Kan starte litt før da. I tillegg kjenner jeg et og annet utover dagen innimellom. 

Det er rart å tenke på hvor store de egentlig er, også små de blir når de kommer ut. 30 cm er mye det! Syns ikke det er lenge siden vi satt å diskuterte bønnestørrelser her inneemoticon
Det er vel bare å innse at vendepunktet på hvor stor plass det er der inne har snudd. Det blir bare mindre og trangere for hver uke som går og baby kan ikke velte seg rundt uten at vi kjenner det. Eller, vertfall jeg da.. Er vel ikke alle som kjenner lik godt enda. 

Håper bare han blir som storebror og sover hele natten fra dag en med 1 - 2 amminger per natt :) 

Exentrica skrev:
Fikk sove til slutt! I halv-to tida! Skulle heldigvis ikke opp før ni, men merker at jeg trenger en del timer søvn om natta. Holder ikke med 6-7 lenger. Foretrekker den turninga fremfor sprakinga jeg også, men samtidig er det greitt å kunne nyte sparkene enda, FØR de når ribbeina helt. Sist trodde jeg virkelig de skulle knekke. Støttet opp på utsiden hele tiden den siste måneden! 
Her er det full fart på formiddagen mellom 11 og 13 og på kvelden etter sengetid. Kan starte litt før da. I tillegg kjenner jeg et og annet utover dagen innimellom. 

Det er rart å tenke på hvor store de egentlig er, også små de blir når de kommer ut. 30 cm er mye det! Syns ikke det er lenge siden vi satt å diskuterte bønnestørrelser her inneemoticon
Det er vel bare å innse at vendepunktet på hvor stor plass det er der inne har snudd. Det blir bare mindre og trangere for hver uke som går og baby kan ikke velte seg rundt uten at vi kjenner det. Eller, vertfall jeg da.. Er vel ikke alle som kjenner lik godt enda. 

Håper bare han blir som storebror og sover hele natten fra dag en med 1 - 2 amminger per natt :) 

Så utrolig heldige var vi også.. og det gjør jo som oftest at man kommer fortere i form igjen etter fødselen også..

Back
Topp