Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk sove til slutt! I halv-to tida! Skulle heldigvis ikke opp før ni, men merker at jeg trenger en del timer søvn om natta. Holder ikke med 6-7 lenger. Foretrekker den turninga fremfor sprakinga jeg også, men samtidig er det greitt å kunne nyte sparkene enda, FØR de når ribbeina helt. Sist trodde jeg virkelig de skulle knekke. Støttet opp på utsiden hele tiden den siste måneden!Exentrica skrev:
Her er det full fart på formiddagen mellom 11 og 13 og på kvelden etter sengetid. Kan starte litt før da. I tillegg kjenner jeg et og annet utover dagen innimellom.
Det er rart å tenke på hvor store de egentlig er, også små de blir når de kommer ut. 30 cm er mye det! Syns ikke det er lenge siden vi satt å diskuterte bønnestørrelser her inne
Det er vel bare å innse at vendepunktet på hvor stor plass det er der inne har snudd. Det blir bare mindre og trangere for hver uke som går og baby kan ikke velte seg rundt uten at vi kjenner det. Eller, vertfall jeg da.. Er vel ikke alle som kjenner lik godt enda.
Håper bare han blir som storebror og sover hele natten fra dag en med 1 - 2 amminger per natt :)