Lillebror kom som en rakett

Snickers_81

Glad i forumet
Tirsdagskveld ville sambo at vi skulle prøve å stimulere brystvortene mine sånn at det kanskje kunne skje noe snart, etter ganske nøyaktig 20 minutter med "puppekos" som sambo kaller det det kom den første rien, og 10 minutter til neste satte i gang. 
Sambo ringte til jordmor rett over kl 22 og vi ble enige om å møte henne på legevakta som ligger ca 35 min hjemmefra, og det var da 3-4 min mellom hver rie. 
Vi møtte jordmor ca 23.10 og jeg hadde da 3 cm åpning, og hun ringte føden for å gi beskjed om at vi kom.
00.05 var vi på fødestua på Storken på Haukeland, og jeg hadde da 8 cm og pressrier, så vi skjønte jo at dette kom til å gå fort. Og fort gikk det, kl 00.29 kom lille Sindre Andre til verden 3580 gr og 52 cm lang. Jeg slapp unna med to pynte sting og er i kjempeform, dette var virkelig en drømmefødsel.

Ohoy!! For en fødsel!! Og gratulerer så masse!!! :) Godt å være i form etterpå, da! :) Kos dere masse!!! :)

Ohoy!! For en fødsel!! Og gratulerer så masse!!! :) Godt å være i form etterpå, da! :) Kos dere masse!!! :)

gratulerer så mye :)

Gratulerer så mye, det gikk veldig fort ja.. Koos dere masse..

Gratulerer så masse med gutten :-D

Kanskje det er "puppekos" man skal prøve da ;) Gratulerer så mye med prinsen!!

Back
Topp