Lillebror kom med full fart

*Havblå*

Betatt av forumet
Mailykke <3
Etter at jeg var hos jordmor igår og hun da tøyde litt hadde jeg murringer hele kvelden. Noen gode tak, men fikk sovet. Våknet ved 5 imorges av noen ordentlige rier. Veldig uregelmessige ca 15-30 mine mellom. Ved 6 vekket jeg mannen å sa at vi nok må dra til sykehuset pga tidligere styrtfødsel. Mannen spiser litt frukost og 6.10 går vannet hjemme. Mannen kaster seg opp da vi av erfaring vet at vi har liten tid på oss etter at vannet er gått. 6.15 er vi på sykehuset :) (mange rødlys som ble oversett:p). jordmor hadde da tappet opp badekaret og jeg var åpen 5 cm. Etter sammenlagt 5 sinnsykt vonde rier kom lillebror ut i vannet kl 6.31. Alt perfekt, 3500 g/50 cm. Ikke en rift på mor :). Nå koser vi oss sammen i sengen på barsel men hadde tenkt oss hjem ikveld.
En helt fantastisk opplevelse, er så gla for å ha han her hos meg!:Heartblue:Heartred

Gratulerer så mye! :D Det gikk jo ufattelig fort fra 5 cm til han var ute ! Kos dåke mye :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye! Hørtes ut som en rask og fin fødsel - godt dere rakk sykehuset :)
At ikke rekke sykehuset var det jeg uroade meg mest for, når vannet gikk hjemme kom det noen tårer for di jeg trodde at jeg ikke skulle rekke det.. De to store barnen var hjemme hos farfar så alt gikk helt strålende:)

At ikke rekke sykehuset var det jeg uroade meg mest for, når vannet gikk hjemme kom det noen tårer for di jeg trodde at jeg ikke skulle rekke det.. De to store barnen var hjemme hos farfar så alt gikk helt strålende:)
Husker du fortalte om den "skrekken" i en annen tråd for litt siden. Så deilig følelse at dere kom til trygge hender på sykehuset :D <3

Gratulerer så mye:) må være stressende å vite at man føder så raskt. Godt dere ikke hadde så lang vei til sykehuset da:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gratulerer!
Godt at du rakk sykehuset og at alt er bra med dere :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Helt utrolig!
Skulle nesten ikke tro det var mulig:)
Heldig er du:)

Kos deg masse med det nye tilskuddet, og gratulerer så mye !!

Gratulerer så mye! :-) Så utrolig fort det gikk! :-P Bra alt gikk bra!

Back
Topp