Lillebror har kommet :)

Bøllesopp

Betatt av forumet
Lillebror bestemte seg for at det var på tide å hilse på onsdag 21.05. Dagen startet med noen korte, ubehagelige sammentrekninger, men de hadde ikke hatt noen innvirkning på livmorhalsen da jeg var på siste jordmorkontroll klokka 13.30. På et par timer endret sammentrekningene seg til sterke rier med 7, 5 og 3 minutters mellomrom, og da vi kom til sykehuset ca. klokka 17 (en times kjøring unna hjemmet) hadde jeg full åpning. Fra 0 til 10 cm på et par timer var intenst må jeg si. Jeg skulle jo ha planlagt keisersnitt, og dette ble virkelig hastesnitt da det var usikkerhet rundt om vi i det hele tatt kom til å rekke det, men med flinke og effektive anestesi- og operasjonsleger gikk det veldig bra. Lillebror var 3660 gram og 50,5 cm lang, helt perfekt med andre ord, og jeg har kommet meg veldig raskt etter keisersnittet så jeg kan reise hjem fra barsel allerede i dag :) Gleder oss til å komme hjem til storesøster og pappa'n!ImageUploadedByBV Forum1400927386.022703.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Så nydelig! <3 Gratulerer så mye! :D

Så utrolig fin! Kjenner jeg blir bare mer og mer babysyk selv nå, og gleder meg til det er vår tur!
Gratulerer så mye :)

25.06.2014 <3

Stort grattis till miraklet!:-)

Sent from my iPad using BV Forum

Gratulerer så masse :)

Gratulerer så mye! :)

Hurra!!:)

Gratulerer!!!

Back
Topp