dumidalia
Gift med forumet
På onsdag 23.01 hadde vi igjen kontroll på føden, 11 dager over termin. Vi kom inn og jeg ble lagt på registrering. Det var ingen rier, kun et par små sammentrekninger på 20 minutter. Vannet ble tatt 09.10 og det tok ganske få minutter før riene kom. Sterke, gode rier! Jeg gikk rundt på gulvet med preikestol, men måtte etterhvert legge meg ned siden de plagdes med å finne hjertelyden ordentlig. Fikk ctg-registrering igjen og nå var det 4 rier på 10 minutter som varte bortimot ett minutt hver.
Full åpning ca klokka 11.15, 11.45 begynte pressriene og 12.03 var han ute! Riene dabbet litt av mot slutten, så han ble stående med hodet ute noen minutter før resten kom ut. Ganske spesiell følelse å ha et hode mellom beina, særlig når han begynte å gråte
Jeg hadde en kjempefin fødsel, nå er det bare deilig å være ferdig vi storkoser oss og storebror er superstolt
Full åpning ca klokka 11.15, 11.45 begynte pressriene og 12.03 var han ute! Riene dabbet litt av mot slutten, så han ble stående med hodet ute noen minutter før resten kom ut. Ganske spesiell følelse å ha et hode mellom beina, særlig når han begynte å gråte
Jeg hadde en kjempefin fødsel, nå er det bare deilig å være ferdig vi storkoser oss og storebror er superstolt