Lillebror er i himmelen

Hopefulheart

Andre møte med forumet
Da må jeg meg også dessverre melde meg inn her..

Jeg er 30 år, og har en fantastisk gutt på 14 måneder og en fantastisk engelgutt :Heartred
Fikk en positiv graviditetstest når storebror var 4 måneder. Lykken og gleden var stor. Vi syntes det var så stas og skulle få to så tette søsken. Lillebror kom til verden og vi var i lykkerus. 10 dager gammel skjedde det utenkelige.. Han døde og foreløpig obduksjonsrapport har konkludert med krybbedød. Vi er sønderknust. Alt føles så uvirkelig. Det er nå 2,5 måned siden han forlot oss.

Så lei meg for alle som har mistet sine kjære små. Livet kan noen ganger være så ufattelig urettferdig. Sorg, savn og kjærlighet som aldri forsvinner:Heartred

Ønsker å få et søsken til for storebror. Jeg har fått tilbake mensen. Livredd for å miste igjen.. men ønske om et barn til er så sterkt.

Kondolerer ❤️ Så utrolig trist å høre ❤️ Livet er så innmari urettferdig❤️

Kjenner også veldig på den frykten for å miste et barn til. Er 6 uker siden vi mistet jenta vår. Har en enorm trang til å bli gravid igjen, samtidig som det er min største frykt.

Kondolerer :Heartred Gruet meg veldig til nytt svangerskap etter vi mistet, samtidig som det å bli gravid var alt jeg ønsket meg. Sender varme tanker i den tøffe tiden:Heartred

Så ufattelig vondt å høre at dere mistet gutten deres! Det er veldig vanlig å kjenne på et ønske om å bli gravid igjen, og også den frykten for å miste igjen! :Heartpink

Kondolerer :Heartred Livet er brutalt og urettferdig.

Håper dere tar vare på hverandre i denne tunge tiden, og har noen å snakke med om det som har skjedd :Heartred

Back
Topp