Lillebroren vår kom til verden 14 oktober 09.47. Det starta med rier i ni tida på kvelden, og det fortsatte gjennom heile natta. Eg som hadde gått med maserier i tre daga tenkte at det sikkert var det. Eg fekk null søvn og tok til tårene då på morgenkvisten i 5 tida for eg var igjen usikker på om det var fødsel eller om det var berre mas. Eg ringte tilslutt på fødeavdelinga rundt halv 6 for da hadde dei siste riene komt med to minutters intervall.
Kl halv 7 blei eg undersøkt og hadde heile 9 cm åpning. Eg blei heilt overraska. Fekk i oss litt mat også var det inn på fødestova. Satt i badekar et kvarter før vatnet blei tatt. Pressriene lot vente på seg og det blei satt i gong drypp. Det var ei litt tung tid med pressrier, noke som ikkje er so rart for gutten var stjernekikker og var heile 4550 gram
endelig fekk eg den etterlengta babyen på brysta og lykken var komplett
Kl halv 7 blei eg undersøkt og hadde heile 9 cm åpning. Eg blei heilt overraska. Fekk i oss litt mat også var det inn på fødestova. Satt i badekar et kvarter før vatnet blei tatt. Pressriene lot vente på seg og det blei satt i gong drypp. Det var ei litt tung tid med pressrier, noke som ikkje er so rart for gutten var stjernekikker og var heile 4550 gram