"Lillebror" er en lillesøster

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
Var på 3D i går og fikk meg en ganske stor overraskelse, for det som vi fikk vite i uke 15 og 19 var en gutt, viste seg i går at de har tatt meget feil.. Det er ei lita jente.
Fikk til og med bilde bevis. ;-)
Sjokket har delvis lagt seg og vi gleder oss til å hilse på lillesøster i september :-)

Ehhm, mulig jeg er prippen eller noe sånt, men jeg tror ikke jeg ville lagt ut bildet av barnet mitt sine edlere deler og på toppen av det hele skrevet hva det er og hvor man finner det......
Greit det er UL bilde, men det er fortsatt underlivet til barnet ditt.......

Rekekreke skrev:
Ehhm, mulig jeg er prippen eller noe sånt, men jeg tror ikke jeg ville lagt ut bildet av barnet mitt sine edlere deler og på toppen av det hele skrevet hva det er og hvor man finner det......

Bortevekk!

Hadde du det ikke litt på følelsen, mener å huske det..? Hihi! :D Moro! Var nok et skikkelig sjokk! =)

Lykkepjuska skrev:
Hadde du det ikke litt på følelsen, mener å huske det..? Hihi! :D Moro! Var nok et skikkelig sjokk! =)

Jo... :) Har hatt jentefølelse siden jeg fekk det blå krysset på pinnen. Men forsonet meg med at det var en gutt da jeg fikk vite det på 2 Ul'er.   

*TryllTryll* skrev:

Rekekreke skrev:

Bortevekk!

hehe :)
Jeg skjønner veldig godt behovet for å vise frem, må være kjempe rart å få den beskjeden nå!
Håper ikke dere har shoppet for mange gutteting ;)

Gratulerer med en liten jente!

Rekekreke skrev:

*TryllTryll* skrev:

Rekekreke skrev:

Bortevekk!

hehe :)
Jeg skjønner veldig godt behovet for å vise frem, må være kjempe rart å få den beskjeden nå!
Håper ikke dere har shoppet for mange gutteting ;)

Gratulerer med en liten jente!

Ja, og en glemmer ofte at BV ikke er ett lukket forum for bare mammaer, men en side alle kan titte innom ;-)

Litt gutteklær har det blitt, men suplerer litt med jentefarger så går det nok fint :-)
Takk for det :-)

Oi. 
Jeg har flere ganger sett at folk har lagt ut ultralydbilder av tissefanten til guttebabyene sine, men aldri sett at noen har reagert

Jo mer jeg ser på det profilbildet er jeg sikrere på at hun kommer til å likne veldig på mamman sin  =)

Fru H skrev:
Oi. 
Jeg har flere ganger sett at folk har lagt ut ultralydbilder av tissefanten til guttebabyene sine, men aldri sett at noen har reagert

Jo mer jeg ser på det profilbildet er jeg sikrere på at hun kommer til å likne veldig på mamman sin  =)

Jeg har sagt i fra hva jeg synes om det og tidligere jeg. Det er en fryktelig uting å legge ut på åpent forum, og det at det er 3D bilder gjør jo at det synes litt ekstra hva det er.

Fru H skrev:
Oi. 

Kanskje det blir ei som blir lik storesøster da :-) Folk syns hun er så lik på meg også. Blir spennende å se og sammenligne når hun kommer :-)

Rekekreke skrev:

Fru H skrev:
Oi. 

Jeg har sagt i fra hva jeg synes om det og tidligere jeg. Det er en fryktelig uting å legge ut på åpent forum, og det at det er 3D bilder gjør jo at det synes litt ekstra hva det er.

Ja jeg er egentlig enig med deg skjønner du ;)
Har bare aldri sett at det har vært reaksjoner på det når jeg har sett det har blitt lagt ut med gutter. Ble bare litt nysgjerrig på om det generelt er mer "godtatt" å vise guttene enn jentene. 

*TryllTryll* skrev:

Fru H skrev:
Oi. 

Kanskje det blir ei som blir lik storesøster da :-) Folk syns hun er så lik på meg også. Blir spennende å se og sammenligne når hun kommer :-)

Ja, jeg ser mye av henne også =) 
Spennende!!!

åååå gratulerer :)  Vi fikk vite jente på 3D... og så fikk vi vite gutt på 3 ul etter det, hadde ikke fått vite kjønn i uke 18...  Ut kom gutt... :) jeg som trodde at 3 D var bankers når det gjaldt kjønn... dette var forøvrig på ultralydklinikken på Lysaker...

FruSkjong skrev:
åååå gratulerer :)  Vi fikk vite jente på 3D... og så fikk vi vite gutt på 3 ul etter det, hadde ikke fått vite kjønn i uke 18...  Ut kom gutt... :) jeg som trodde at 3 D var bankers når det gjaldt kjønn... dette var forøvrig på ultralydklinikken på Lysaker...

Oj, såpass ja... :-) Hvilken uke var du på 3D?

Jeg var på ultralydklinikken i Bergen. 
Og for å si det sånn, dama var meget sikker i sin sak. :-) 

bor du i Bergen??

*Snuppo+1+1* skrev:
bor du i Bergen??

Nei, Bur i sogndal :-) Var berre i bergen på 3D :-)

var i uke 23 :)

Han var også veldig sikker på at det var jente, kunne komme med forslag på navn til oss sa han.. Vi hadde to jenter fra før av.... men når vi var der så virka han stressa men han viste oss tissen og det så ut som jentetiss, men var på langt nær like synlig som hos de to andre jentene våre...

Back
Topp