LilleBee

Sjekk skravletråden på skjult i begynnelsen av august...

Jeg så det sto noe på skravletråden på skjult i begynnelsen av september.....

Synd at man skal bli utestengt så fort vel?
Må vel gå an å få en sjanse?
Nå vet ikke jeg hva saken dreier seg om, så jeg skal kanskje ikke uttale meg så mye. Lillebee var jo veldig aktiv og flink til å skape tråder, så er jo synd å miste henne.
Skulle tro babyverden vil ha brukere som henne. Jeg har ikke lagt merke til noe ufint fra den kanten i alle fall.....

Nå vet ikke jeg hva saken dreier seg om, så jeg skal kanskje ikke uttale meg så mye. Lillebee var jo veldig aktiv og flink til å skape tråder, så er jo synd å miste henne.
Skulle tro babyverden vil ha brukere som henne. Jeg har ikke lagt merke til noe ufint fra den kanten i alle fall.....

Hvorfor skulle hun bli utestengt?

Utestengt fra forumet?? Why?? Hun skapte jo mye liv (og bare interessant og hyggelig av det jeg har fått med meg i alle fall) her inne på gruppa!

Hvorfor skulle hun bli utestengt?

Som jeg skrev, vet jeg ikke hva saken dreier seg om dessverre.
Skulle kanskje ikke nevnt det heller siden det står inne på skjult. Det var faktisk en glipp i fra meg.
Burde heller sagt som over her: les på skravletråden begynnelsen av sept.

Hvorfor spekulerer dere i om hun et utestengt?? Det er ingen fra Babyverden sin side som noen gang hverken har sagt eller truet med å kaste henne ut... Som hun selv skrev i skravletråden deres så fikk hun en advarsel. Eller som jeg skrev til henne privat "Du kan ANSE dette som en advarsel". Hva hun la i den advarselen er helt opp til henne selv. Men jeg har ikke tenkt til å stenge noen ute fra forumet iallefall..

Lurt å sjekke fakta før man spekulerer i ting ;)

Lurt å sjekke fakta før man spekulerer i ting ;)

Kanskje du som moderator kan opplyse oss siden du velger å komme med en slik kommentar til meg åpent til alle ;)?

Er det ikke naturlig at man lurer på hvor det blir av ett av de mest aktive medlemmene her inne?
Jeg sa veldig klart og tydelig at jeg ikke visste fakta, og som du sier , ja , jeg undret meg, slik som flere her inne gjør.

Kanskje du som moderator kan opplyse oss siden du velger å komme med en slik kommentar til meg åpent til alle ;)?

Er det ikke naturlig at man lurer på hvor det blir av ett av de mest aktive medlemmene her inne?
Jeg sa veldig klart og tydelig at jeg ikke visste fakta, og som du sier , ja , jeg undret meg, slik som flere her inne gjør.

Jeg mente at hvis man lurer på om hun er utestengt: spør meg ;)
Drar man igang en spekulasjon så kan det føre til veldig mye negativitet og dårlig stemning ;)

Ha en flott dag i sola :)

Jeg mente at hvis man lurer på om hun er utestengt: spør meg ;)
Drar man igang en spekulasjon så kan det føre til veldig mye negativitet og dårlig stemning ;)

Ha en flott dag i sola :)

Jo, jeg ser den og vil gjerne beklage det :happy:. Vi vil jo ha et trivelig forum. Jeg skal absolutt ha det i mente for fremtiden.
Jeg spurte deg forøvrig i forrige innlegg. Dette er ikke noe jeg vil bruke mye tid på altså, men jeg tror jo som sagt at jeg ikke er den eneste som undrer meg.

Ønsker deg en fin uke, både på forum og ellers i livet.:flower

Back
Topp