Noen som har sett hun?
Er en stund siden jeg har registrert noe fra hun...
Er en stund siden jeg har registrert noe fra hun...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg så det sto noe på skravletråden på skjult i begynnelsen av september.....
Synd at man skal bli utestengt så fort vel?
Må vel gå an å få en sjanse?
Nå vet ikke jeg hva saken dreier seg om, så jeg skal kanskje ikke uttale meg så mye. Lillebee var jo veldig aktiv og flink til å skape tråder, så er jo synd å miste henne.
Skulle tro babyverden vil ha brukere som henne. Jeg har ikke lagt merke til noe ufint fra den kanten i alle fall.....
Hvorfor skulle hun bli utestengt?
Lurt å sjekke fakta før man spekulerer i tingJeg så det sto noe på skravletråden på skjult i begynnelsen av september.....
Synd at man skal bli utestengt så fort vel?
Må vel gå an å få en sjanse?
Nå vet ikke jeg hva saken dreier seg om, så jeg skal kanskje ikke uttale meg så mye. Lillebee var jo veldig aktiv og flink til å skape tråder, så er jo synd å miste henne.
Skulle tro babyverden vil ha brukere som henne. Jeg har ikke lagt merke til noe ufint fra den kanten i alle fall.....
Lurt å sjekke fakta før man spekulerer i ting![]()
Lurt å sjekke fakta før man spekulerer i ting![]()
Kanskje du som moderator kan opplyse oss siden du velger å komme med en slik kommentar til meg åpent til alle?
Er det ikke naturlig at man lurer på hvor det blir av ett av de mest aktive medlemmene her inne?
Jeg sa veldig klart og tydelig at jeg ikke visste fakta, og som du sier , ja , jeg undret meg, slik som flere her inne gjør.
Jeg mente at hvis man lurer på om hun er utestengt: spør meg![]()
Drar man igang en spekulasjon så kan det føre til veldig mye negativitet og dårlig stemning
Ha en flott dag i sola![]()
. Vi vil jo ha et trivelig forum. Jeg skal absolutt ha det i mente for fremtiden.